Gå til innhold

Benq E2400 HD Hdmi til DVI problem

mtnine FURY

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei fikk i går min E2400 HD skjerm, og er strålende fornøyd, ser så sykt herlig ut. Har vært borti en del skjermer, men denne syntes jeg er virkelig bra. Film i senga er nesten bedre enn i stua nå. Rett og slett nydelig.

However, jeg har et problem. Akkurat nå bruker jeg VGA kabelen som fulgte med, har bare 2 dvi innganger på skjermkortet, så bruker derfor en vga/dvi adapter. Det funker flott. Men, jeg har en HDMI->DVI kabel liggende. Denne kabelen brukte jeg før når jeg hadde pcen oppkoblet mot TVen og det fungerte flott. Altså den går HDMI står i skjermen, mens den anslutter i DVI som går på skjemkortet. Problemet er bare at når jeg skifter kile fra d-sub til hdmi, så blir skjermen blå og det står no input detected

Noe som vet hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke HDMI-DVI er beregnet på den skjermen, hvorfor ikke bruke DVI-DVI når det er samme kvalitet som hdmi-dvi? Det vil vel funke perfekt.

Ser at skjermen er på tilbud hos Komplett og vurderer den selv, kunne du tatt noen bilder av den? :whistle:

Skrevet

Jeg også bruker en DVI-HDMI kabel. Ingen problemer her. Måtte bare aktivere GPU-Scaling i ATI Control Panel for å få bilde helt ut i kantene på 1920x1080...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...