SniKaZ Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 (endret) Ja da oppstod det nytt problem når jeg fikk startet opp GTA IV. Jeg startet det opp og startet ett nytt spill. Så ser jeg den sekvensen på båten, der ser jeg liksom gjennom gjennstander som er mer enn 3-4 meter fra meg. Jeg tenker at dette bare er enn intro bug, og skipper hele driten. Så sitter jeg i bilen å skal kjøre oss til huset. Problemet er fortsatt der og jeg kan ikke se enn dritt foran bilen, ser bare gjennom bakken/hus/vegger osv. Tenker at kanskje de fikser seg når jeg klarer første mission. Jeg kjører til huset, og etter mange kræsj i murvegger som plutselig dukker opp foran bilen når jeg kjører allt for fort er jeg endelig fremme. Jeg går inn og saver, restarter spillet og prøver igjen og samme feilen er der. Så tar jeg å avinstalerer skjermkort drivere og laster ned nyeste (jeg har nvidia 7600 GT). Starter spillet opp og samme feil. Så tar jeg å starter windows i sikkerhetmodus og kjører ett program som sletter allt som har med Nvidia å gjøre. Starter windows opp vanlig igjen, instalerer drivere til skjermkort og fortsatt samme feil i spillet. Noen som har denne feilen? eller noen som vet hvordan man fikser denne feilen? Eller er det sånn at GTA IV ikke støtter 7600 gt? for det er bra nok til minimum requirement, og jeg kjører spillet helt fint på lavesate, men det er bare at jeg ikke får sett mere enn 3 meter framfor meg som gjør spillet uspillelig. Enn ting til da, jeg kan se biler pga at jeg ser ljosene, men jeg ser ikke bilen, bare ljosa, bilen oppdager jeg først når den er klistra i frontruta mi. Samme med bygninger, jeg ser lysene, men ikke noe mer. Legger ved ett bilde så dere får se de. EDIT: NÅ FUNKER DE:D, problemet var at jeg lastet ned nyeste driveren fra Nvidia sin hjemmeside, denne funket vistnokk ikke med GTA IV så jeg lastet ned beta version (tror jeg) 180.XX noe. Da funket de:D Endret 7. desember 2008 av SniKaZ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå