Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]overså jente med meninga, angrer på det


Anbefalte innlegg

hei

 

møtte en jente jeg likte veldig godt før/nå, og har gått mye med henne tidligere. Idag møtte jeg'a på butikken og jeg overså henne helt. Angrer på det nå, og tenkte å sende sms om å unnskylde meg.

 

vet det er dumt, men hva ellers kan jeg gjøre for å lette samvittigheten? hva mener dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det kommer helt ann på. Hvis ho stod 1 m unna og glana deg i sia for å si hei og du bare pirka bort i fiskepinnene og lot som ingenting, så synes jeg godt du kan si unnskyld. Men hvis hun stod borte ved fruktdisken og kjente på tomatene mens du var heelt borte i potetgullseksjonen kan det vel bare passere?

Lenke til kommentar
Ta en av disse post-103534-1228580469_thumb.jpg

 

Eller så kan du bare kontakte henne for å snakke helt vanlig og vis interesse på den måten. Jeg anbefaler at du ikke sier unnskyld for noe så ubetydelig.

 

 

sant det ;)

 

men jeg overså hun fordi hun bare gjemte seg på førsten, gikk jeg bare forbi å lata som jeg ikke så henne og at hun prøvde å gjemme seg. Da var det deilig å bare overse'a.

MEn etterpå møtte jeg henne igjen, jeg så/innbilte meg at hun smilte og så på meg, allikevel valgte jeg å overse bare fordi jeg var for stolt å si hei:p etter det fikk jeg bare dårlig samvittighet :p

Lenke til kommentar

Jeg ser ofte ikke mine bekjente/venner ute med mindre de er rett foran trynet på meg. Ikke at jeg er arrogant, men fordi jeg er "blind" når jeg går ut (går i mine egne tanker eller fokusere på å ikke bli påkjørt når jeg skal krysse veien osv). Jeg har sagt i fra til dem at jeg er sånn, og de pleier ofte å rope på meg og vinke hvis de ser meg ute. Men som sagt, chill. Tror ikke folk tar så nær av det, bare si fra neste gang dere møtes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...