RastaXP Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Hei, har en iPhone som jeg vant i slutten av sommerferien i fjor. Det var snakk om en iphone kjøpt fra USA av den gamle typen uten 3G. Denne var da hacked slik at man kunne bruke norske abonnement på den. Sorgen var stor da den hang seg opp da jeg skulle overføre musikk til den en dag. Siden den dagen har den vært død, og den viser bare hvit skjerm når man slår den på. Har prøvd å gjenopprette en god del ganger uten hell. Nå har jeg kjøpt en Nokia 6120 som erstatning og dermed lagt iPhonen på is mens jeg har vært inne til førstegangstjeneste. Er det ingenting man kan gjøre for å få liv i denne? Kan man sende til Apple? Er det noe heksekunster eller programmer jeg kan bruke. Har prøvd ZIphone, men det hjalp ikke. Har Apple noe program for å sjekke minnet i telefonen eller noe?
4588pkdkrikue5c Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Du kan bruke han som design-dørstoppar. Eg trur dessverre ikkje Apple hjelp deg når den er hacka. Beklager.. Forstår verkeleg frustrasjonen din. Eg antar du har prøvd å google "bricked-iphone" ? Det KAN jo vere nokon kan hjelpe.
Hedonism Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Dripod.no kan kanskje hjelpe, Apple i Norge vil ikke gi deg noe hjelp siden den modellen aldri har vært i salg her.
RastaXP Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Skrevet 6. desember 2008 Dr. iPod tar ikke imot over post, så det er litt vanskelig når jeg bor på andre siden av landet. Har hjemsøkt internett etter svar, men det er lite som fungerer. Klarer dog å sette den i DFU-modus, men det virker ikke som det har så mye for seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå