Gå til innhold

GTA IV. Et fantastisk spill

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Spillet krever mer enn Crysis, og alikevell ser det ikke bedre ut? Nei, det holder ikke for min del. Spillet ser nesten bedre ut på konsoll enn hva pcen min klarer å kjøre, og det er en skam. Dette har kanskje noe med at konsoll versjonen også hadde blur effekt på ting som var langt unna, dette synes jeg også PC versjonen skulle hatt, fordi for det første ser for min del ting som er lenger unna bedre ut med blur enn når det er soleklart som i PC versjonen, blur effecten gjør tingene mer realistisk synes jeg. Og spillet hadde sikkert fått bedre ytelse også.

De burde ha optimaliser dette mye bedre, håper patchen kommer snart. Og når de har gjort det, er dettte kanskje åretes spill, ser for meg mange morsomme timer på LAN :)

Du kan jo trykke P i spillet, da får du en blur-effekt.

Endret av Villanden
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spillet krever mer enn Crysis, og alikevell ser det ikke bedre ut? Nei, det holder ikke for min del. Spillet ser nesten bedre ut på konsoll enn hva pcen min klarer å kjøre, og det er en skam. Dette har kanskje noe med at konsoll versjonen også hadde blur effekt på ting som var langt unna, dette synes jeg også PC versjonen skulle hatt, fordi for det første ser for min del ting som er lenger unna bedre ut med blur enn når det er soleklart som i PC versjonen, blur effecten gjør tingene mer realistisk synes jeg. Og spillet hadde sikkert fått bedre ytelse også.

De burde ha optimaliser dette mye bedre, håper patchen kommer snart. Og når de har gjort det, er dettte kanskje åretes spill, ser for meg mange morsomme timer på LAN :)

Du kan jo trykke P i spillet, da får du en blur-effekt.

Jøss, se der ja, da ble plutselig spillet bedre :)

Skrevet

Noen av dere som har hatt problem med å endre skjerminnstillingene i spillet? får ikke endret oppløsningen eller noe.. irriterende. Pcen er en dual 3,2ghz, 4gb ram, geforce 8800gt.

Har prøvd med 2 skjermer, ene er en 42" koblet til med hd, andre er en 19" lcd.

Vil ha bedre grafikk:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...