Gå til innhold

Mobilen sletter hukommelsen


Anbefalte innlegg

Ja dette forklarer jo en hel del. :!: Neida :tease:

 

Hvis vi bare hadde bodd i U.S.A nå. Kunne tjent millioner på dette, men men, Only in America ^^

 

 

Lurer bare på en liten ting da. Hvis mobilstråling er så skadelig som noen mener, hvordan er det da med ting som PC, TV o.l?

 

Personlig så tror jeg det er ekstremt lite sannsynlig at folk flest kommer til å legge mobilen på hylla for dette.

 

Og tross alt, hvis man skulle ha trodd på alle forskningsresultater man har sett/hørt opp gjennom årene, så kunne man vell verken spist eller drukket så veldig mye.

 

God jul :xmas:

 

-Thomas.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har liten tro på mobilen sletter hukommelsen, men den gjør sitt for at hukommelsen ikke vedlikeholdes i samme grad som før.

 

Husker selv tilbake til de dager hvor det var kun fasttelefon som gjaldt og jeg som liten gutt gikk rundt med veldig mange telefonnummer i hodet. Nå kan jeg knapt mitt eget telefonnummer.

 

Litt merkelig at jeg fortsatt går rundt og husker telefonnummeret til min mors arbeidsplass for 15 år siden, mens jeg ikke har snøring på hva mobilnummeret hennes er. Graver jeg dypt nok, kan jeg alltids klare å grave opp fasttelefonnummeret en del gamle klassekamerater hadde også, folk som forlengst har flyttet hjemmefra og jeg nå ikke har sett på 6-7 år.

Lenke til kommentar
Har liten tro på mobilen sletter hukommelsen, men den gjør sitt for at hukommelsen ikke vedlikeholdes i samme grad som før.

 

Husker selv tilbake til de dager hvor det var kun fasttelefon som gjaldt og jeg som liten gutt gikk rundt med veldig mange telefonnummer i hodet. Nå kan jeg knapt mitt eget telefonnummer.

 

Litt merkelig at jeg fortsatt går rundt og husker telefonnummeret til min mors arbeidsplass for 15 år siden, mens jeg ikke har snøring på hva mobilnummeret hennes er. Graver jeg dypt nok, kan jeg alltids klare å grave opp fasttelefonnummeret en del gamle klassekamerater hadde også, folk som forlengst har flyttet hjemmefra og jeg nå ikke har sett på 6-7 år.

 

At du husker på andre ting nå enn før betyr ikke at hukommelsen ikke vedlikeholdes, jeg husker navnet på mye flere skjermkort nå enn jeg gjorde som guttunge.

 

Forsåvidt blir et interessant å se hva som blir av dette, er det noen som vet noe om de sm har presenterte dataene? Da har jo vært en rekke slike forskningsresultater om faren aav forskjellige ting som har kommet fra sverige de siste årene, og det har ofte vist seg å være ekstremt slett arbeid. Nå er det helt sikkert mange dyktige forskere i sverige også, men det har blitt såpass at jeg alltid tar slikt med en klype salt fram til jeg vet mer.

 

AtW

Lenke til kommentar

Vi har jo levd såpass lenge med mobil nå, og det er vel ennå ikke påvist noen tilfeller av reele bivirkninger?

Det blir vel ikke født flere mutante barnt i dag en for 20år siden?

Det blir vel ikke født færre i dag, enn for 20år siden?

Det er vel ikke flere som sliter med hukommelsen nå, enn for 20år siden?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...