Predecessor Skrevet 6. april 2003 Skrevet 6. april 2003 Innledningsvis vil jeg presisere at jeg har søkt i forumet vedørende dette spørsmålet, men uten hell. Så til spørsmålet: Hvordan finner jeg ut informasjon omkring en IP adresse? Har noen en link eller fler å by på? På forhånd takk!
agvg Skrevet 6. april 2003 Skrevet 6. april 2003 Innledningsvis vil jeg presisere at jeg har søkt i forumet vedørende dette spørsmålet, men uten hell. Så til spørsmålet: Hvordan finner jeg ut informasjon omkring en IP adresse? Har noen en link eller fler å by på? På forhånd takk! nslookup kommandoen kan jo gi noe info om eier, du kan jo slå den opp i div whoistjenester osv men du vil nok ikke finne noe særlig mye info om en bruker bak en slik adresse.
SR1Data Skrevet 6. april 2003 Skrevet 6. april 2003 WS_Ping ProPack brukes forsiktig, eget ansvar. SR
Oovz Skrevet 7. april 2003 Skrevet 7. april 2003 Jeg har en bra link. Her finner du hvor IP-en befinner seg og hvilken ISP han bruker. Praktisk hvis du vil finne ut hvem som snylter på f.eks. woniden din eller hvilken ISP han som prøver å hacke nettverket ditt har. Prøv den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå