Hitman-Kris Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Håper vi får noen skikkelige Chernobyl-oppdrag, likte de sniper oppdragene i 1'eren veldig godt. Håper også onlinedelen blir noe av den samme:P
Carlgutt Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Price er nok passe dau. Han ble jo redda.... Helikopteret kom, og det kom hjelp... De klarer å fikse han opp, skal du se Vel du så jo at en fyr prøvde å gi han første hjelp men ga opp.
Leo_Khenir Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Siden jeg foretrekker snipere når jeg spiller shooter, så vil jeg helt klart ha flere sånne sekvenser som i Pripyat. (første del, andre del ble litt kaotisk for min del, men helt klart underholdende det også)
snarthelg Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Ber i det stille om at martyrdom blir fjernet...
Nerowulf Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Ber i det stille om at martyrdom blir fjernet... Trenger ikke å fjerne den. Holder å bare gjøre den mindre effektiv. Som F eks Headshot så mister man ikke granat, eller at martyrdom-granaten gjør mindre skade, osv. Eller å lage andre perks som er bedre, så folk kan velge andre perks med "god samvittighet".
wwwerner Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 De kunne jo laget den på samme måte som Last Stand. At man ikke dropper granat ved headshot/ granat, og at det tar et sekund eller to å droppe den. Noe slikt er det vel i singleplayer i Modern Warfare?
kjermy Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Er ikke perks i sp... ikke noe last stand eller martyrdom...
wwwerner Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Når du skyter fiendene nok ganger (uten å drepe dem) vil de til slutt gå inn i Last Stand. Andre drar frem en granat like før de dør. Snakker altså om NPC, ikke spilleren.
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 kansje en grei start med at "Soap" våkner opp på Russisk sykehus? Bare at denne gangen har han hukommelsestap, og en stor orgie med håpløse romantiske hendelser gjør plutselig hele action-spillet om til en vakker ballade av et spill... or not Gjerne iført lang lærfrakk og høyfrekvente metaforiske betraktninger kombinert med spektakulære hopp i sakte film og filmatiske, eller kanskje heller kartonistiske mellomsekvenser.
kjermy Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Når du skyter fiendene nok ganger (uten å drepe dem) vil de til slutt gå inn i Last Stand. Andre drar frem en granat like før de dør.Snakker altså om NPC, ikke spilleren. Å ja... men tror det er enkelte fiender som har utvalgte perks fra før... Men i mp, detter man ikke i last stand alltid... hvis man blir drept av granat, eller skutt med 50cal i hodet...
Vrengtpolvott Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Håper også på å kunne spille i en egen sniper del som i Pripyat, var utrolig morsomt i CoD4 å snike seg rundt, og snipe folk. Morsomste var vel å ta ut helikopteret, for så å fire seg ned bygget og rømme.
hvorre Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Mest av alt håper jeg på omgivelser som kan ødelegges og at de får på ett system som gjør det mulig å bytte firemode(burst,singleshot,full auto), slik det er i BF2. Men må si meg enig med det som er blitt sagt før, at jeg foretrekker en kort og fantastisk SP del fremfor en lang og middels... Hadde vært fett med vinterkamper og litt fler nattkamper også....elsker nightvision:D
kjermy Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Håper også på å kunne spille i en egen sniper del som i Pripyat, var utrolig morsomt i CoD4 å snike seg rundt, og snipe folk. Morsomste var vel å ta ut helikopteret, for så å fire seg ned bygget og rømme. Det morsomste var å komme seg hen, og selve snipinga.... Å rømme var ikke så anderledes enn andre oppdrag...
Jesusball Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Selve snipinga var interesang, men ikke noe jeg har kjempelyst til å gjøre flere ganger, flukten var frustrende, jeg likte best snikinga på Pripyat-oppdraget, in, fo whatever you're supposed to do, and get the hell out as quite as possible.
mau5trap Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 gleder meg som en gal til dette spillet. CoD 4 er en av de beste spillene jeg har spilt. WaW var en stoooor skuffelse sammenlignet, men Modern Warfare 2 kan bli bra saker
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 gleder meg som en gal til dette spillet. CoD 4 er en av de beste spillene jeg har spilt. WaW var en stoooor skuffelse sammenlignet, men Modern Warfare 2 kan bli bra saker Nå er det jo 7 og 8.
Gjest Slettet+513 Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Du posta bare 2 år for sent. Mine forhåpninger ble knust. Jeg viste ikke at siste level var siste level engang fordi det føltes så unaturlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå