Gå til innhold

Hva skal jeg gå etter Vg1 TIP? Veldig usikker!


Lukilock

Anbefalte innlegg

Heihei!

 

Jeg går nå Vg1 TIP, og jeg er helt sikker på at det var et rikig valg som første år.

 

Men så skal enn jo også søke VG2, og her er jeg veldig usikker på hva jeg skal søke.

 

Interessene mine er jo så mangt, og det gjør jo det ikke akkurat det enklere å søke.

 

Mine interesser:

 

- Skru og mekke

- Sveise

- Landbruk

 

Kommer ikke på fler akkurat nå for nå er jeg så irritert over at jeg ikke hvet hva jeg skal gå neste år :p

 

Men en ting jeg er sikker på at jeg ikke skal bli det er Bil mekanikker, det er noe jeg ikke har interesse for i det hele tatt!

Liker heller litt store ting slik som traktorer ås likt, for der er det hydraulik og slikt og det har jeg mer interesse for.

 

Er det noen som kan komme med tips til hva som kanskje passer meg? Gjerne noe dere går/ har gått selv.

 

Er helt åpen til tips, ikke nødvendigvis bare skru biler og laste biler som en lærer snakker om hele tiden :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med industri mekaniker? Støre maskiner, mer hydraulik.

 

eller gå plate og sveis og bli sveiser?

 

ellers så vis du liker og stå og drei og den slags så kan du jo gå det til neste år ;)

 

 

Lureste du kan gjøre er og gå og snakke med YOU rådgivern din på skolen. Da vil du få ganske mye nyttig informasjon og råd om hva du bør velge ;) ta og bestille en time hos den rådgivern ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...