Gå til innhold

How To Get GTA IV Running ! :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må nesten si meg enig med innlegg #2 - mye som tyder på en halvgjort jobb.

 

Har store problemer med å få en FPS-rate som gjør spillet smooth, tross en dualcore på 3,2GHz og 9800GTX i SLI. Er ikke en sinnsyk maskin men det burde dra spillet bedre enn det gjør.

 

Dessuten er the word on the street (som de sier på Hitra) at GTAIV ikke bruker SLI, noe som overrasker meg litt. SLI kom jo ikke akkurat på banen i høst.

 

Dessuten blir jeg ULTRAfrustrert over alt mik-makket med Windows Livekonto, SECURom og Rockstar Social Club. BF2 klarte seg helt fint uten alt pisset. Må verifisere spillversjon mot internett for å spille. End of story.

 

Siste spillet jeg kjøper fra Rockstar.

 

Forrige GTA var konge, dette suger rett og slett pølse på rent admin-føss.

Lenke til kommentar
Er kanskje et dumt spørsmål, men tror dere Rockstar kommer med noe evt. update/patch? Har ikke spillet selv, men har syykt lust på det men vrir litt på hodet mitt når jeg lese om alle feil som er i spillet :S

 

Med tanke på flodbølgen av hat-mail og forum klaging som fins der ute, så regner jeg med at vi kan vente oss en liten patch i nærmeste framtid ja.

Lenke til kommentar
hva i allverden tenkte rockstar når de slapp dette spillet.. "vi må være ute med spillet før jul!"

spillet er så fult av feil at det gjør vondt

de ville få med seg julerushet, sikkert mange som får en slik under juletreet. når det er jul så vet jo alle butikke,firmaer og produsenter at folk er desperate etter å kjøpe et eller annet å ha i gave til noen. så det å lansere spillet før juletider er bare for å få salget godt igang.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Nå er jeg ganske irritert... Sitter her med GTX 295 får bare utnyttet den ene grafikkjernen, får bluescreen nesten hele tiden, dårlig ytelse. Spillet fryser seg og windows forteller meg at jeg har i feil CD. Jeg har oppdatert alt og innstallert alle oppdateringer, sjekket på forums... Men det funker fortsatt ikke + den grusomme anti-copy blablabla til windows... Er det mulig? Skal vi som kjøperspillet bli plaget livet av med kopisperredrit?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...