-__- Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Abs-lampe lyser. Av og på med motor, den slukker. For så muligens komme på igjen senere under kjøring. Abs-bremsene funker naturlig nok ikke når lampen lyser, men helt fint når den ikke gjør det. Hva kan gjøres?
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Få lest ut feilkodene, så ser du hvilken sensor som gir feil.
-__- Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Skrevet 6. desember 2008 Ingen som har vært borti problemet, så jeg slipper stikke på verksted med den?
-Shark- Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Må nok på verksted uansett, feilkodene forteller deg mest sannsynlig hva som er feilen. 90% sjangse for at en hjulsensor er defekt.
Piperenser Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Ingen som har vært borti problemet, så jeg slipper stikke på verksted med den? Stikk innom et Opel-verksted, er du heldig hekter man på Tech2 og leser av feilkoder på 5 minutter for en 100 lapp. Som shark sier er det sikkert en hjulsensor som lager krøll.
-__- Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Skrevet 10. desember 2008 Okei, får vel bare gjøre det. Trodde de tok mer enn det as, takk!
>Jonas< Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Okei, får vel bare gjøre det. Trodde de tok mer enn det as, takk! Serviceinnstilte verksteder gjør det gratis.
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Okei, får vel bare gjøre det. Trodde de tok mer enn det as, takk! Serviceinnstilte verksteder gjør det gratis. Det gjør mitt også. Veldig fornøyd med Opel-verkstedet mitt, som jeg har brukt i 8 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå