Espenooop Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Hei! Har veldig lyst på afrika men har ikke hørt noe mer om det en at det bare har release i Kina. Når/har det blitt sluppet? Noen eventuelle erfaringer med kinesiske spill butikken som sender det til en lav pris?
Paisley Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 (endret) Play-Asia har iallefall spillet inne til den nette sum av: 50-60 $. Siden er vist en god side og flere har vistnok gode brukererfaringer med denne siden. Ta et søk på google hvis du lurer på noe om denne siden. I følge enkelte ryket skal Afrika ha en utgivelse i USA, når vet jeg ikke, men hvis du klarer å vente så er nok det like greit Se tråden her Må sies at jeg ikke har erfaring av kjøp fra Play-asia! Endret 3. desember 2008 av Paisley
Bebeluv Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 This item is not available for shipping to# European Union # Iceland # Liechtenstein # Norway
KongRudi Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 (endret) Har bestilt mitt (Kinesisk/Engelsk) fra yes-asia. http://www.yesasia.com/global/hakuna-matat...-0-en/info.html Expected Release Date: 2008-12-11 Endret 3. desember 2008 av KongRudi
Bromlexl Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Det skal bli utgitt i statene av National Geograpich. Så blir spennende å se når det blir. Ryktene skal ha det til at det kommer denne måneden. Så når det dukker opp i butikker der borte er det jo bare å importere amerikansk versjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå