Gå til innhold

Warhammer Online: The Squig Herder - Diskusjon, Info, bilder og mer.


Anbefalte innlegg

Squig Herder - Abilities

 

Squig Herder - Morals

 

Squig Herder - Tactics

Squig Herder - Mastery/Career Builder

 

Squig Herder - Renown Builder

 

-------------------------------------

 

Tactic jeg bruker:

Solo PvE: Steady Aim, Expert Skirmisher, Aimin' Quickly og He's A Biggun'

 

Grouped PvE: Aimin' Quickly,Steady Aim, Strength In Numbas og All By Meself

 

Grouped PvP: Aimin' Quickly,Steady Aim, Strength In Numbas og Clever Shootin'

.

 

I solo pve er dmg alt, desto mer dmg du gjør desto mindre dmg tar din pet, og du slpper å resummon.

 

Grouped er Strength In Numbas konge, og jeg anbefaler ALLE som har fått rank 4 moral til å bruke denne.

 

-------------------------------------

 

Et par SH movies som er verdt å se:

 

*Sneaky Goblin Tactics #1

* Sneaky Goblin Tactics #2

* Sneaky Goblin Tactics #3

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skremmende Nice! Er det bare meg eller har Squig herder blitt litt bedre etter patch 1.06? What Blocka? Er gått fra å være: Undefendable attack that deals ( eks 90 dmg ) til What Blocka? : An attac that deals ( eks: 60 dmg ) and reduces targets armor by ( eks: 400 ) for 15 seconds.

 

Squig armor er, etter det jeg kan se også boostet, nå blir ballistic skill gjort til strength.

 

Som sett på bildet fra scenario, bruker jeg tactics: Steady aim, og Aimi'n quikly. Edit: kom i lvl 21 i går, er "he's a biggun" tactic bra med noen andre tacticer?

 

Ser du bruker has squig? noen fordeler med den? Bruker her ofte spiked i pvp, og horned. Selvfølgelig er jeg bare i lvl 20 i forhold til 35, så gas er vel bra da? Kansje skrive "summary" om squigs? :D

 

Dude, aka Dundrum, Eltharion

post-151745-1228913873_thumb.jpg

Endret av PcAj
Lenke til kommentar

bruker som oftest horned squig, men også gas av og til for litt aoe power.

 

What Blocka er en skill som jeg faktisk bruker no, før 1.06 var den aldri brukt. ja sh fikk en finfin buff.he's a biggun, bruker jeg kun når jeg solo pve'er mot champs. liker å prøve meg mot champs jeg finner ute i den store verden. skreiv en del om tactics i første post.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har nå gått over til Quick shooting.

 

Jeg var lenge skepisk til QS pga lavere dmg, men der tok jeg feil. QS er mye mer morro enn BS. Det er ikke lengre noe problem å ta ned healers, og erfarer også at det er enklere å drepe de fleste jeg targeter. Selv om plink er suveren på singel target dmg så når det ikke opp mot healing debuff og fine dot's. Og vi alle vet no å spamme den ene og samme knappen (Plink) kan bli kjedelig i lengden.

 

Og vist han jeg targeter starter å springe så er det bare å følge etter siden jeg kan fyre av det meste menst jeg løper.

 

Run away fra QS treet er gull verdt, anbefaler alle å prøve det. jeg kan hoppe ned fra alt av fjell topper til å komme meg vekk fra order. er en gull verdt panic button.

 

Det er også fint i pve, bruker den enten vist jeg må komme meg vekk fra mobs eller så puller jeg 3-4 mobs og bruker den slik at pet for all aggro (mobs fokuserer på pet til de dør). Deretter er det bare å aoe alle mobsene, og det er en enkel sak siden run and shoot er aoe.

 

Btw: Run Away + detaunt = 100% dmg reduction for 10 sek.

 

Legger til et par filmer i første post jeg anbefaler alle å se.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Squigene ble buffet ganske godt i patch 1.21, de dør ikke bare noen ser på dem lengre. Jeg har faktisk begynt å bruke dem til å angripe nå. Ellers er SH fortsatt en moro klasse å spille. Bare synd spillet er så bugget, laggete og generelt dårlig. Håper de fikser det snart...

Jævla Squigs!

*Squigs er mobile, turrets ikke

*Squigs tåler mer enn turrets

*SHs kan bruke mount mens de har Squigs ute, det går ikke med turrets

*FFFUUUUUUUUU

Lenke til kommentar
*SHs kan bruke mount mens de har Squigs ute, det går ikke med turrets

 

Denne var ny for meg. bug eller stemmer faktisk dette?

Nei de kan ikke det, de kunne det i gamle dager, før patch 1,06 tror jeg.

 

Tårnene har vel også blitt buffet, eneste minuset med dem er at de ikke er mobile, men antar at de har en eller annen fordel i stedet.

 

Spiked squig kan bruke autoattack når den beveger seg, men det er det eneste.

 

Edit: Etter patch 1.20 instaspawner squigene når du spawner dem etter dismount.

Endret av Uglegutt
Lenke til kommentar

RDPS<3

 

Ok, da beklager jeg. Men allikevel! Det er urettferdig :cry:

 

Edit: Instaspawning av turrets etter dismount hadde vært utrolig awesome, jeg ser for meg en kamikazedverg fly inn i en folkemengde, instabygge en turret og self-destructe (5 sec KD). Dette kan dog gjøres med en taktikk..

Jeg skal la dere snakke om SH jeg :p

Endret av Emoel
Lenke til kommentar
RDPS<3

 

Ok, da beklager jeg. Men allikevel! Det er urettferdig :cry:

 

Edit: Instaspawning av turrets etter dismount hadde vært utrolig awesome, jeg ser for meg en kamikazedverg fly inn i en folkemengde, instabygge en turret og self-destructe (5 sec KD). Dette kan dog gjøres med en taktikk..

Jeg skal la dere snakke om SH jeg :p

 

er vel kanskje derfor dere ikke har/får instant cast av turrents?

Lenke til kommentar

Testet litt buffs på squigene i går, antar jeg skal prøve en blanding av big shooting og stabbing for å få brukt flere tactics som buffer/er anvendelige ift squigen. Den har faktisk blitt ganske effektiv.

 

Eneste minuset med pets er at de drar ofte aggro fra 55+ guards i wc/spawnpoints i scenarios.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...