Gar0 Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 kanskje fordi casuals enddelig har fått det som de vil. jaja da blir det iallefall arena frem til ulduar
FOOrK Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Blizzard har STORE planer for hardcore spillerne, bare de har litt tålmodighet nå så ! source please https://www.wow-europe.com Og hvis du hadde hatt et snev av interesse for spillet du spiller, hadde du fått med deg at det er harde instancer i vente. Der var det ja. You nailed it. Hvorfor gidder jeg å spørre om jeg ikke er interessert? Kan du ikke bare vise til de store planene i stedet for å komme med slike usaklige kommentarer.. Og om det er Ulduar du mener så: In a BlizzCast interview, Jeff Kaplan implied that the Ulduar raid zone will be one of those considered to be one grade in difficulty above the entry-level raid Naxxramas.
nagina Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Naxx er da ganske vanskelig for nye folk, de fleste guild som nå clearer det på 123 har garantert spilt det før, hvordan vite tacs så godt? Som f.eks våres tank, aldri gjort feil i naxx, er bare nye spillere som aldri har vært borti naxx som dummer seg ut når tacs ikke sitter der de skal. Setup er det dere kjører i naxx10 nu for tiden? Tenker mest på om det går på 2 healers?
John Keats Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Naxx er da ganske vanskelig for nye folk, de fleste guild som nå clearer det på 123 har garantert spilt det før, hvordan vite tacs så godt? Som f.eks våres tank, aldri gjort feil i naxx, er bare nye spillere som aldri har vært borti naxx som dummer seg ut når tacs ikke sitter der de skal. Setup er det dere kjører i naxx10 nu for tiden? Tenker mest på om det går på 2 healers? Sansynligvis er de ikke så veldig gode. Taktikkene på en boss i Naxx på 80 er latterlig enkelt og har du sett det 1 gang dummer du deg aldri ut igjen om du har litt mellom øra.
Superslask Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 og har du sett det 1 gang dummer du deg aldri ut igjen om du har litt mellom øra. Du skjønner vel selv at dette bare er tull?
John Keats Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 og har du sett det 1 gang dummer du deg aldri ut igjen om du har litt mellom øra. Du skjønner vel selv at dette bare er tull? Nei, ikke sånn som PvE er atm
Superslask Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Ditt utsagn gjelder abolutt alle bosser i wow. Jeg gjorde aldri en feil på Heigan i vanilla wow, betyr det at jeg er smartere enn andre? Jeg feilet aldri på 4h som healer, betyr det at jeg er smartere enn andre? jeg tør vedde på at jeg kan finne noe du har feilet på som ikke jeg har feilet på, da kan vi vel lett konkludere med at du mangler hjerne? Folk var ikke generelt dummere for 4 år siden, men allikevel brukte mange flere dager på å drepe Lucifron. De var vel hjernedøde hele gjengen? Om du ikke ser at majoriteten av wowspillerene ikke har clearet alt content enda er du både egoistisk og arrogant.
John Keats Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Hva i alle dager er sammenhengen? Du sa at mange finner Naxx vanskelig, Ja jeg vil si de ikke er like flinke som oss andre som finner det lett uten å ha vært der før.
Shiktu Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Altså. All content er veldig lett og simpelt. Det er bare spillerne som gjør det vanskelig uansett hvor mye du vrir og vender på det, er det faktisk sant. Jeg spiller selv ganske feilfritt og begitt en rundt 11 feil i hele tbc. Men så har vi dem som gjør de 11 feilene hver raid da...
John Keats Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 (endret) Ikke jeg heller. Har til sammen i wotlk tatt 2 Void Blasts på Sartharion med 3 drakes og død på kiting på Gluth når jeg måtte ta over for magen midt under kampen. Bortsett fra dette kommer jeg ikke på NOE i raidsammenheng som jeg har driti meg ut på. I naxx på 60 gjorde jeg kun Spiderwing så dere har noe å sammenligne med. Gjorde Aldri Heigan før men alikevel har jeg til gode å dø der med mindre raidet uansett kom til å wipe. PVE IS HAAAARD! P.S, ikke stå i flamme Endret 18. desember 2008 av -Grendel-
Christeven Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Ditt utsagn gjelder abolutt alle bosser i wow. Jeg gjorde aldri en feil på Heigan i vanilla wow, betyr det at jeg er smartere enn andre? Jeg feilet aldri på 4h som healer, betyr det at jeg er smartere enn andre? jeg tør vedde på at jeg kan finne noe du har feilet på som ikke jeg har feilet på, da kan vi vel lett konkludere med at du mangler hjerne? Folk var ikke generelt dummere for 4 år siden, men allikevel brukte mange flere dager på å drepe Lucifron. De var vel hjernedøde hele gjengen? Om du ikke ser at majoriteten av wowspillerene ikke har clearet alt content enda er du både egoistisk og arrogant. hvorfor drar du inn alt annet enn de han snakker om? han snakker om naxx 80 NÅ. ikke alt annet raid relatert.
Superslask Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Jeg prøvde å poengtere at det ikke er noe som er vanskelig i pve i wow, og at man ikke nødvendigvis manglet hjerne fordi man ikke clearet alt som var i wotlk innen en uke selv med alts.
John Keats Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Jeg prøvde å poengtere at det ikke er noe som er vanskelig i pve i wow, og at man ikke nødvendigvis manglet hjerne fordi man ikke clearet alt som var i wotlk innen en uke selv med alts. Men herregud da, jeg sa aldri du måtte cleare innen en uke. Jeg snakker om de som har problemer med content nå, om en måned, om et år, eller om to.
Superslask Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Nei det gjør du faktisk ikke. Du snakker om at de som ikke dreper bossen andre gang de prøver er idioter. Du bekrefter det igjen ved å svare på min kommentar. Og selv om folk ikke skulle klare naxx på flere måneder, hva slags grunn har du for å mene de mangler noe mellom øra? Jeg poengterte at samme argument du brukte på dagens naxx fungerer utmerket på alle andre encounters.
John Keats Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Nei det gjør du faktisk ikke. Du snakker om at de som ikke dreper bossen andre gang de prøver er idioter. Du bekrefter det igjen ved å svare på min kommentar. Og selv om folk ikke skulle klare naxx på flere måneder, hva slags grunn har du for å mene de mangler noe mellom øra? Jeg poengterte at samme argument du brukte på dagens naxx fungerer utmerket på alle andre encounters. Men vil du si at noen som brukr flere måneder på å drepe samme bossene som andre bruker to dager på er like gode? Skjønner ikke helt hvor du vil hen.
Superslask Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Jeg har spilt dette spillet lenge nok til å ikke dømme folk etter hvilke bosser folk har tatt og hvor fort de tok dem. Ja, den funker begge veier.
John Keats Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Jeg har spilt dette spillet lenge nok til å ikke dømme folk etter hvilke bosser folk har tatt og hvor fort de tok dem. Ja, den funker begge veier. Svar på spørsmålet. Mener du noen som bruker flere måneder på det andre bruker to dager på er like gode? Way to go å vri seg unna.
Superslask Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Jeg svarte på spørsmålet. Jeg kan vel gjøre det enda klarere for deg: Jeg måler ikke skill i hvor fort folk fikk ned en boss. Denne tråden f.eks. er full av folk som har clearet alt content veldig tidlig, men som jeg absolutt ikke ville hatt i guilden min. Du tok bare spiderwing på level 60, jeg fikk Kel'thuzad til 16%. Jeg clearet naxx forrige uke, du gjorde det lenge før. Skal våre prestasjoner på level 80 være en god representasjon av våre ferdigheter? Level 60?
John Keats Skrevet 18. desember 2008 Skrevet 18. desember 2008 Du har jo åpenbart ikke skjønt hva jeg mente. Hvor lang tid bruke guilden din på å cleara naxx? Fra dere starta å prøve. IKKE fra når Instancet kom ut. Er det virkelig vanskelig å skjønne at det er dette jeg mener?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå