Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange er mange..?


Ludda

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OT:

 

Hvem bryr seg? Går ut ifra det er deg selv du snakker om, synes du skal gi blanke faen og ha sex med så mange ditt hjerte (+erogene soner, samt hjerne) behager.

 

Går ut ifra det vil bli en diskusjon på "det og det er løst", og "det og det er litt lite"... Klisjé deluxe, og egentlig bare waste of space.

 

Det som passer for deg er normalt for deg, er din sak og trenger seriøst ikke diskuteres.

 

OM DERE VIL HA MIN MENING.

Endret av Genuine Genes
Lenke til kommentar
25+ ville jeg sagt er litt i meste laget, men som sagt, hvem bryr seg? Gjør som du vil :)

25 for en jente på 18 vil jeg si er veldig mye. Vil egentli si alt over 10 er mye for en jente på 18 år.

Hva er for mye for en gutt på 18 år da?

 

Forøvrig så er ikke disse tallene folk slenger rundt seg noe annet enn "tenk på et tall". Folk bør få pule så mye de vil uten at andre skal kunne si at du puler for mye. Ærlig talt.

Lenke til kommentar
25+ ville jeg sagt er litt i meste laget, men som sagt, hvem bryr seg? Gjør som du vil :)

25 for en jente på 18 vil jeg si er veldig mye. Vil egentli si alt over 10 er mye for en jente på 18 år.

Hva er for mye for en gutt på 18 år da?

 

Forøvrig så er ikke disse tallene folk slenger rundt seg noe annet enn "tenk på et tall". Folk bør få pule så mye de vil uten at andre skal kunne si at du puler for mye. Ærlig talt.

Mener akkurat det samme om gutter ;) .

Lenke til kommentar

Hvem bryr seg?

 

Så lenge du koser deg og gjør ting som føles naturlig for deg selv så er det ikke noe noen andre kan si som skal få det til å snu for deg selv. Bruk kondom og være generellt forsiktig, så har det ingenting å si. Er ikke før du er uforsiktig og annskaffer deg sykdommer i hytt å pine at man blir betraktes som "løs", altså løs i den forstand at man ikke klarer å ta vare på seg selv.

Lenke til kommentar

Who gives a crap? Du velger selv livsstil, og om livsstilen du har valgt er en ny fyr en eller to ganger i uken, og du debuterte da du var seksten, så har du jo hatt en god del, liksom. Det er virkelig ikke så nøye så mange som har "hatt" deg, eller du har "hatt", det viktigste er at du trives med deg selv og ikke puler rundt kun for bekreftelsens del.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Du kan jo ha sex med så mange du orker, du trenger bare ikke fortelle alle om det.

 

Litt kjipt om hun puler de fleste på bondebygda, og alle snakker om det i ettertid;) Men man får prioritere: Ha et rykte på seg eller leve livet sitt slik en vil selv. Ingen skal "bestemme" over hvor mange jeg vil pule i hvertfall.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...