Gå til innhold

Bursdagsgavetips, hastesak!


Senitel

Anbefalte innlegg

Hei godt folk!

 

Jeg skal kjøpe gave til min kjære kjæreste, hvilket jeg antar at hvertfall 90% her har gjort hvertfall en gang tidligere. Derfor tenkte jeg vi kunne lage en tråd hvor man kan få tips til hva man kan kjøpe til våre bedre halvdeler. Personlig er jeg bare helt utrolig dårlig på akkurat dette. Ender alltid opp med halv-cheezy gaver.

 

Så om det skulle være noen av dere som har tips, er det bare å spytte ut. Alle tips mottas med takknemmlighet =) Jeg tror egentlig at det er lettere for dere om jeg ikke skriver hva slags person hun er, eller hva hun liker - siden man ofte blir alt for hengt opp i det.

 

Budsjett: 500-1000

Til kjønn: Jente

Alder 22

 

På forhånd, TAKK! <3

 

Vennlig Hilsen

Stian

 

Referer gjerne til link.

Endret av Senitel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! :)

 

Har kjæresten din en spesiell hobby/interesse? Jeg f.eks, holder mye på med data, scrapping, biler (styling), og så spiller jeg gitar. Og da blir det også slik at jeg trenger en del ting i forbindelse med det, hele tiden. Jeg blir alltid glad for noe nytt til pcen, f.eks en ny del eller annet tilbehør. CD-R og DVD-R f.eks, er det man kan kalle en forbruksvare hos meg. Så dette trenger jeg ofte. Notebøker, sangbøker er også kjempefint for meg som spiller gitar. Samme med scrappe-utstyr og bildeler.

 

Hvis kjæresten din har "alt", kan det være en god idé å kjøpe noe hun bruker mye av, kanskje i forbindelse med hobby og interesse. Sminke og parfyme er også gode eksempler på forbruksvarer, sånt trenger man alltid.

 

Hvis du trenger tips utover dette, er det bare å spørre :) Har mange gode nettsider og butikker å anbefale.

 

Hilsen jente på 21 år.

Lenke til kommentar

Takk for gode svar, særlig til deg MissCheeky ;)

Forbruksvarer er jo alltid kjekt å ha, men føler kanskje det mangler litt personlig karakter, eller hva syntes du/dere?

 

Jeg vil kjøpe noe som hun kan tenke tilbake til på om feks et år å tenke, åhh det var en fin gave, eller at hun i det minste husker det.

 

Har vurdert følgende, kom gjerne med vidre inspill.

1 dag på spa, etterfulgt av en hyggelig middag.

eller: Ny veske, og noe scrappeutstyr som jeg slenger i den (siden hun, som deg Cheeky, er vill med det)

 

Hva tror dere er best?

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Hvis hun scrapper så ville jeg gitt henne gavekort på papirloftet: http://www.papirloftet.no/catalog/index.ph...be99a57a176cc99

 

Jeg vil tippe det er en ganske så bankers gave ;) Jeg scrapper selv, og alle jeg kjenner som scrapper ville satt veldig stor pris på noe slikt. Evt. hvis du vet om noe hun ønsker seg, så er det jo mer personlig da.

 

Vet ikke hva hun har fra før? Har hun kutteverktøy som Cuttlebug eller QuickCuts tang eller Revolution? Hvis ikke kunne jo noe sånt vært ideelt. Evt. dies eller alfabet til kutteverktøyet? Jeg fikk en slik trillekoffert til alle scrappetingene mine av T-Solberg og ble kjeeempeglad :)

 

Personlig ville jeg verken hatt parfyme eller cd'er. Men det er nå meg ;)

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Jeg liker det jeg ser! Mange gode forslag, og forslag som jeg ikke på forhånd tenkte var gode.

 

Keep the good flow cummin, som de sier i bransjen.

 

Den eneste dagen jeg har tid til å kjøpe noe, er i morgen (onsdag før kl 18).

 

Er det gaylord å lage noe selv? Som feks en tegning?

Lenke til kommentar

JA det er gaylord å tegne. Det spørs jo litt hva du tegner, men.. Jeg anbefaler deg å styre unna portrettbilder av HENNE hvertfall! Jeg har en venninne som fikk en tegning av kjæresten sin til jul, han hadde prøvd å tegne henne. Så hadde han pyntet med diverse ting som en slags ramme rundt. Det var såå fælt! Hu kastet det med en gang og syns ikke det var noe kult i det hele tatt.

 

Det går jo selvfølgelig an å tegne andre ting da;)

Lenke til kommentar

Seriøst? Noe så respektløst. Hvor gammel er hun? 14? Hørt om å sette pris på innsatsen og tanken bak gaven? Mulig jeg ikke hadde synes at tegningen var verdens peneste, men jeg hadde vel aldri kastet den..

 

Hvis det er noe som er gaylord så må det være å gi en hylse med tomme DVD'er i bursdagsgave til kjæresten sin.

Lenke til kommentar

Hun er 21 år, hehe. Men litt av poenget er at hu ikke tok det som noe kompliment. Jeg ville heller ikke satt veldig pris på å bli tegnet av noen, uten å ha bedt om det. Men tegninger av andre ting er jo uansett koselig, og det blir bestandig fint med en stilig ramme.

 

Man gir jo ikke BARE DVD-R cd'er i julegave da, det må jo være i tillegg til noe annet :p Blir jo litt trist ellers.

 

Har du funnet ut hva du skal gi til kjæresten din da, Senitel?

Lenke til kommentar

Hei dere!

 

Jeg har kjøpt en ting så langt, hun er ganske interresert i mote, så jeg kjøpte et sort skjørt som skal sitte høyt fra Tiger.

http://www.tigerofswedenshop.com/products/detail/2_11_8_10

Videre skal jeg kjøpe noe scrap crap :p Bare har ikke peiling på det, så jeg skal ta med meg ei veninne som kan peke litt ut.

Så skal jeg lage et kort/hefte hvor jeg gjør noen enkle tegninger, og lager "gavekort" på diverse. Som massage, middag, kino og andre ting (ideèr?)

 

Tror de fleste setter pris på gaver de vet den andre har tenkt over, og kanskje også brukt endel tid på. Uansett om resultatet er bra, eller ei.

 

Thnx girls! Love

 

Ps. Ser ut til at jeg sprenger budsjettet i år også!

Endret av Senitel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...