michael691 Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Er relativt ny til Source motoren og lurer på om dere har noen gode mods å anbefale? Jeg har hørt om Gmod men forstår ikke helt hva det går ut på. Takk for alle svar
black-light Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 (endret) G-mod er den modden jeg synes er best, den kan være vanskelig for noen å forstå. hvis jeg skal forklare det enkelt er det en Sandbox mod, men det er så mye du kan laste ned til Garry's Mod at det kan være alt mulig. jeg kan absolut anbefale Garry's Mod 10 ( eller den nyeste versjonen. ) hvis du kjøper spillet på Steam får du den nyeste og prisen er ca 60.- dette er ikke noe sånt som du betaler hvær måned men 60.- en eneste gang. legg meg til på Steam da vel. black_light_21 Endret 4. desember 2008 av black-light
InsertNumLock Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Black Mesa Synergy Dystopia Riot Act Combine Destiny Minerva
PantZman Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Zombie Panic! Source. Du finner det gjennom steam og det er gratis.
black-light Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 Black MesaSynergy Dystopia Riot Act Combine Destiny Minerva Ja synergy er veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå