Gå til innhold

Tippeligaen 2009! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ouch.. Er det nå jeg skal fortelle om 18 hull på golfbanen, grilling på verandaen, odd-lsk på storskjerm, og utepils etterpå?

Er det nå jeg skal fortelle om utepils sammen med kompiser før kamp i supporterpub med dobbel kapasitet på stadion, og deretter kamp sammen med 22000 andre supportere på stadion i skinnende sol?

Lenke til kommentar

- Hvem er Norges beste og verste supportere?

 

Mye interessante svar, men mange som skuffer og svarer at dem selv er best. At Lyn-lederen sier de er bedre enn Klanen er helt utrolig.

 

Litt artig at Enga har ca 9000 på kampene, men de har over 12 000 medlemmer i Klanen :!:

 

Husker 16.mai for noen år tilbake, da jeg og en kompis ''moon'a'' Uwe Rössler

 

Hahahaha, fantastisk :!:

Lenke til kommentar
Ouch.. Er det nå jeg skal fortelle om 18 hull på golfbanen, grilling på verandaen, odd-lsk på storskjerm, og utepils etterpå?

Er det nå jeg skal fortelle om utepils sammen med kompiser før kamp i supporterpub med dobbel kapasitet på stadion, og deretter kamp sammen med 22000 andre supportere på stadion i skinnende sol?

 

:D

 

Stå opp tidlig, stikke på Scotsman og forhåpentligvis feire PL gull etter Utd - Arsenal der med hundrevis av Utd supportere, også etter det komme seg på Brann Stadion for det beste stedet å være på 16. mai, nemlig Brann Stadion for en temmelig storkamp mot Start. Forhåpentligvis ut å feire seieren, men hvis ikke, mye av det samme og ut i solen for å drikke med mange venner og være ute temmelig sent på kvelden. Også er det 17.mai, mye forskjellig da ja. Denne helgen kan være ganske spesiell for å si det sånn. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...