dreadlord531 Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Hei : ) Jeg og en vennegjeng pleide og spille på Neptulon før men så ble den full og det var 1000+ i køa hver dag, så kom det free tranfser fra nep til shattered halls. Men vi fant fort ut at shattered halls var en liten (det var mindre enn 10 folk i IF :o) og nesten ah-tom server som vi ikke likte. Vi vil flytte til en stor server men mye ah-aktivitet og mange mange flere spillere. Noen som har noen forslag ? helst pve.
MrLee Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Foreslå en RP server for noen som ikke har uttrykket ett ønske om RP i det heletatt... luurt.
dreadlord531 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Skrevet 1. desember 2008 Jeg ville gjerne ha byttet til en RP - server men ingen av vennene mine liker rp såe det er uaktuelt : (
Cpt Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Foreslå en RP server for noen som ikke har uttrykket ett ønske om RP i det heletatt... luurt. Har ikke slått deg at en RP-server er det samme som en PvE server, bortsett fra at man ikke kan hete Ipwnu? Dessuten, stod ingen plasser at han BARE var ute etter en PvE server, eller at han ikke ville ha en RP server at all? Faktisk så er PvE communityet på AD veldig bra.
dreadlord531 Skrevet 1. desember 2008 Forfatter Skrevet 1. desember 2008 Men RP-server er uaktuelt for meg : /
Cpt Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Jau så det skulle bare kommentere innlegget til Mrlee. Kan desverre ikke hjelpe deg vist du ikke vil til en RP-server.
Ganam Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 (endret) Balnazzar PvP. Endret 1. desember 2008 av Ganam
raWrz Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Ravencrest fin server med mange nordiske folk med fin fin guild liste
MrLee Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Jau så det skulle bare kommentere innlegget til Mrlee. Kan desverre ikke hjelpe deg vist du ikke vil til en RP-server. Folk som ikke er intresserte i å RPe som flytter til RP servere er en stor del av problemet med RP servere i disse dager. Dte finnes så mange andre servere, hvorfor må non RPere forsøple RP servere?
Ganam Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Submit Ravencrest er full da, tviler på at trådstarter vil starte på eit realm med Queues. ( Det var det han ville vekk fra )
Cpt Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Jau så det skulle bare kommentere innlegget til Mrlee. Kan desverre ikke hjelpe deg vist du ikke vil til en RP-server. Folk som ikke er intresserte i å RPe som flytter til RP servere er en stor del av problemet med RP servere i disse dager. Dte finnes så mange andre servere, hvorfor må non RPere forsøple RP servere? Derfor
Bear^ Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Kø? Har ikke opplevet noe nevneverdig kø på Bronzebeard selv ikke etter patch release eller release av ekspansjonen. Hadde en liten "vent" på 20 sekunder for kort tid siden men aldri had noe ventetid. Koselig liten server og, stabil og full av kjeltringer (Dwarfs, gnomes, nelfs etc, allience).
Gnimmels Skrevet 1. desember 2008 Skrevet 1. desember 2008 Hei : )Jeg og en vennegjeng pleide og spille på Neptulon før men så ble den full og det var 1000+ i køa hver dag, så kom det free tranfser fra nep til shattered halls. Men vi fant fort ut at shattered halls var en liten (det var mindre enn 10 folk i IF :o) og nesten ah-tom server som vi ikke likte. Vi vil flytte til en stor server men mye ah-aktivitet og mange mange flere spillere. Noen som har noen forslag ? helst pve. Spiller ally på neptulon jeg. Den køa som var rundt wotlk release har gitt seg. Tilbake til "vanlige" køer som tidligere nå. Så dere kan sikkert bare flytte tilbake?
tflovik Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Jeg spiller på Bladefist, her er det ikke kø for å logge seg på men det er ikke folketomt heller. Savner noen norske folk å spille med, for det meste britiske folk i guilden og de setter opp raid tider også så da blir det litt vel sent for meg pga. tidsforskjellen. Dermed var jeg kun med på noen få raids før wotlk. Dette er Horde da og jeg er nå snart lvl76.
skarpen90 Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Bronzebeard er en ganske bra populated pve server. jeg kjenner noen som spiller der og det er en del top guilder på både alliance og horde siden. jeg ville anbefalt den. selv spiller jeg på Bloodfeather pvp, kan ikke spille uten world pvp
rlifjeld Skrevet 2. desember 2008 Skrevet 2. desember 2008 Xavius er et bra realm som du kan bytte til. Tror realmet er ganske nytt og siden det er (var?) free migrating fra Kazzak til Xavius kommer nok det til å komme en del folk dit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå