Gå til innhold

[Løst]Finnes det en virkelig GOD Touchscreen-telefon?(Lyd/Bilde/Video)


Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter en touchscreen som briljerer/er i toppklasse på følgende områder:

 

1) Gode bilder, både i dagslys og innendørs.

 

2) Godt videokamera.

 

3) GOD lyd, både i samtale og ved musikkavspilling (både i øretelefonen og på høyttaleren)

 

Viktig at de scorer på samtlige av disse 3 områdene.

Ingen av de eksisterende trykkskjerm(/berøringsskjerm)-mobilene jeg vet om kan skryte av dette.

Ble skuffet over det jeg leste om HTC Touch HD(dårlig video, middels bilder, flat lyd).

 

Håper jeg har fulgt dårlig med i timen!

 

Hvis det ikke eksister noen gode allroundere pr. i dag, kommer det noen snart?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ellers har vi nok en LG, KU990. Jeg har denne selv, erfaringen min er at kameraet er godt. Jeg klundrer litt med autofokukuset, men både lys og fargetolkningen er god, spesielt i god belysning. Blitsen er helt grei i mørke rom, men belyser ikke mer enn en 2-5 meter foran seg. Fungerer godt på fest og liknende da :wee:

 

Videokameraet er uten tvil det beste jeg har vært borti på en mobil, og filmer i høy kvalitet på 640x384 widescreen, og har også muligheten for 120 fps-filming.

 

Lyden og kvaliteten på samtaler er kjempegod, og uten musikk uten hodesett grei. Volumet er ikke så høyt som jeg skulle ønske, som f.eks på N95, men den får jobben gjort. Amobil likte ikke lyden med hodesett, men jeg synes den er god. Flere andre brukererfaringer sier det samme, men hvis du er en real hifi-krever-suberb-lyd-for-å-høre-gjyngestolen-ibakgrunnen-person , så duger nok ikke lyden på spilleren. ;)

 

Hørtes dette greit ut?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...