HLSolbjorg Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 (endret) En kompis av meg lurte på om jeg kunne legge ut dette for han, han har HTC Touch HD (fikk i går), og lurte på hvordan man setter opp MMS der..... Han har Telenor, og HTC er ikke i listene til MMS oppsettet på telenor.no.. Takker for svar! EDIT: Leif var innom på kaffe.. Endret 29. november 2008 av HLSolbjorg
.:CyberMan:. Skrevet 29. november 2008 Skrevet 29. november 2008 En kompis av meg lurte på om jeg kunne legge ut dette for han, han har HTC Touch HD (fikk i går), og lurte på hvordan man setter opp MMS der..... Han har Telenor, og HTC er ikke i listene til MMS oppsettet på telenor.no.. Takker for svar! EDIT: Leif var innom på kaffe.. Sjekk innstillinger og under konfigasjon.. (Eller noe i den stil) Å se om du finn konfigasjons veiviser.. Hvis så, bare start den, velg Telenor, å vips, så e d i boks.. Hvis ikke, gå til www.smartmobil.no, å last ned den i fra der. .:CyberMan:.
HLSolbjorg Skrevet 29. november 2008 Forfatter Skrevet 29. november 2008 Finner ikke konfigurasjon...
.:CyberMan:. Skrevet 30. november 2008 Skrevet 30. november 2008 Finner ikke konfigurasjon... Da tviler jeg du har let lenge.. (Iallefall på www.smartmobil.no ) .:CyberMan:.
HLSolbjorg Skrevet 30. november 2008 Forfatter Skrevet 30. november 2008 Trodde du mente på mobilen xD Takker for svar :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå