Gå til innhold

[AoC]Hvordan får dere tak i gull?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
50gold for en hest, hvordan i alle dager får dere tak i gullet?

er lvl 42 og har snart 1gold hvis jeg ikke husker feil..

er nybegynner når det gjelder mmorpg, så jeg setter pris på noen gode råd ;)

75 sølv for hest og og 25 sølv for skill. Det er det billigste alternativet, den du så på er armored :) Men for å tjene kan du selge ressurser. Basalt går som regel for ganske mye i 100-stacks. Det gjelder bare å finne ut hvilke ressurser som er attraktive og fine stedene hvor de dropper mye. Wild Dagga sammen med Chill Crawler Bile er to verdifulle ressurser for de som crafter potions og går nå for veldig mye ettersom Funcom gjorde det lønnsomt å crafte pots og mat. Plukk også med deg Wintermist Dust og Sardonyx når du kommer litt høyere opp i lvl. Jeg har selv aldri orket å farme slikt, men hadde flaks og fikk et ekstra eksemplar av et 80 skjold som går for 75-100 G, så kjøper det jeg trenger av ressurser.

innen lvl 50 hadder jeg 3 gull og gir det meste av blått utstyr til guildmates, men lurer på om jeg kan selge resourcene mine. Usikker på hva som er verdifullt. Jeg får gå innom trade og se på verdiene der.

Blir jo det samme som virkligheten, hva folk har interesse for selger

Litt avhengig av hva guildet (hvis du er med i et da) trenger...så gir f.eks 100 Sandstone rundt 1G. En ressurs som er fort gjort å samle inn. T2 og T3 ressurser går vel for enda mer. Endel gems gir noe cash, men mange av dem selges til latterlige lave priser også. Har du noen gems du ikke trenger, sjekk hva de går for hos trader. I det siste har det jo dukka opp endel nye ressurser, spesielt for alchemy-tradeskill. Massevis at ting som kan selges her. Selv donerer jeg endel gull til guild bank, men det hadde vært tøft med armored horse en gang i tiden også :)

Pantera

Går markedet i AOC nå, eller er det veldig tregt? Kan man selge noe for ingenting på en server, mens man på en annen server kan tjene mange gull?

Det er jo naturlig at etterspørselen er større på servere med større befolkning. Det er grunnleggende markedsprinsipper. Jeg pleide å samle en type ressurs, kjøpe opp de billigste hos trader og legge ut for høyere pris. Dette ga veldig god avkastning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...