Gå til innhold

Min pappa Vs din pappa

Villmink

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hah!! Fatter'n min kan gjøre dere alle konkurs..tenk 8) :evil:

Også fatter'n din John, så da tar han Audi'en hans og gir den til meg så jeg kan kjøre den på sjø :D

Skrevet

å så tar jeg scooteren min å kjører rett inn i deg.. så du flyger med hue rett ut av fronten, fordi du er så kjepphøy å vill brife med damene uten bilbelte.. :lol:

nei da. :lol:

Skrevet

Deres fedre er pinger... Ingen av dem møtte opp på avtalt tid.... Fattern måtte skyggebokse hele lørdagen mens han venta på de late dråga av nogen foreldre dere har... PINGLER !!!!!!

Skrevet
Deres fedre er pinger... Ingen av dem møtte opp på avtalt tid.... Fattern måtte skyggebokse hele lørdagen mens han venta på de late dråga av nogen foreldre dere har... PINGLER !!!!!!

Bare å spørre det så kommer jeg å boxer..

Men vente noen måneder da. er skada nå,,.

Skrevet

min pappa kan bli forterere full enn alle deres pappaer

han trenger bare 3-4 kasser med øl og da er han full!!!*ironi*

Seriøst min pappa blir drita for nesten ingen ting 5-6 øl og så er han ute og kjører!!

Skrevet

hvis du henter onkel osama bin laden tar det ikke så veldig lang tid før jeg henter fetter George W Bush og Da er Onkel Osama dau på et øyeblikk

Skrevet
hvis du henter onkel osama bin laden tar det ikke så veldig lang tid før jeg henter fetter George W Bush og Da er Onkel Osama dau på et øyeblikk

Onkel saddam da?

Skrevet
VEll faren min dauet i 1994 han.. (kødder ikke) Så derfor er han den kuleste..
eg beklager :cry:

Vell jeg har aldri truffet han så det er ikke så farlig.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...