Gå til innhold

Bort med HTC Touch diamond - Fysj!


Sinnapels

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått nok av htc'n og vil tilbake til Nokia. Skulle aldri bytta vekk fra de i utgangspunktet. Når det kommer til Htc'n, så har jeg aldri vært borti en treigere, tukkete og generelt dårligere mobil enn den. Er også lei av "Gnukkemobil" og all ståheien rundt det. Jeg vil ha en mobil med knapper. Så den går i søppla, eller bare legges bort.

 

Da vil jeg ha Nokia, har kikka litt på e90, men lurer på om kanskje ikke den blir litt overkill.

 

Er også en stund siden jeg var noe på mobilfronten, og lurte på om det finnes noen skikkelig gode Nokia telefoner ute nå. Pris ingen hindring. Helst E eller N serien.

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

De N telefonene som vel får mest skryt er N82 og N95.

N96 har kommet, men såvidt jeg vet er den dårligere alt i alt enn N95.

 

Selv så liker jeg hverken nokia eller symbian, har plukket ut LG KF750 som du kanskje burde sett mer på.

Lenke til kommentar

N96 ville jeg ikke ha vurdert, nei, ene og alene på grunn av batteritiden.

 

Den beste telefonen i E-serien nå er E71 etter min mening. Det eneste jeg finner negativt med den er at den har noe små taster (så det kan være en fordel å teste i butikk før et eventuelt kjøp), og manglende 3,5 mm jack-utgang for lyd. Ellers er det en knalltelefon med fantastisk byggekvalitet, skarp og god skjerm, wifi, HSDPA, radio, enorm batteritid (10,5 timer tale og nesten 500 timer standby), GPS og kamera med autofokus. Den har "alt" av proffunksjonalitet, god kalender, mail for exchange osv. En av de mest komplette telefonene på markedet nå.

 

Link: http://www.amobil.no/artikler/nokia_e71/53566

 

I N-serien ville jeg som sagt sett bort fra N96, og heller vurdert N85 (eller N79 om du ikke liker slide-telefoner). N85 har en veldig lyssterk og god 2,6"-skjerm med ny skjermteknologi som bruker mindre strøm. Den har også "alt" av teknologi, med EDGE, 3G, HSDPA, wifi, FM-sender, GPS og bra mobilkamera. Byggekvaliteten får kritikk i Amobils test, men mange internasjonale tester sier det motsatte. En kamerat av meg som har hatt telefonen noen uker nå bekrefter at byggekvaliteten er bra (i alle fall på hans eksemplar). Den har bra batteritid (6,9 timer tale og 363 timer standby), og har 3,5 mm jack-utgang som E71 mangler.

 

Link: https://prisguiden.no/product.php?productId=100360

 

N82, som Ankh nevner, er fremdeles en bra telefon, selv om den er et år gammel. Den har de fleste teknologiene som N85 har, og har ekte blits (xenon), som N85 mangler. Men utover dette er N85 bedre, og et bedre kjøp i dag. Større og bedre skjerm, vesentlig bedre batteritid, forbedret radiomottaker, FM-sender, USB-lading og nyere versjon av operativsystemet er noe av det som er bedre.

Lenke til kommentar

E71 er litt kontroversiell med sine små taster, så du bør teste den grundig før du kjøper den. Et veldig godt alternativ til denne er E66.

 

Ellers ville jeg også sett på N85, som er en kongetelefon. Prismessig legger den seg vel enda litt over HTC Diamond, men dette var visst ingen hindring. Har 3,5mm-plugg og godt kamera. En N-mobil med grei fysisk størrelse!

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...