Gå til innhold

Hjelp til Julebord antrekk


Enya

Anbefalte innlegg

Skal på julebord snart og tenkte derfor det var på tide å finne ut hva jeg skal ha på meg. Jeg har en dress som er helt svart, men synst av en merkelig grunn at det ikke passer helt for anledningen. Har bare hvit skjorte, og noen vanlige utbrukte slips. Kanskje det kan blir bra med en litt fresh skjorte/slips kombo?

 

Det jeg tenkte meg vertfall var dressbuksen, svart vest, hvit skjorte og rødt slips (det er jo jul :) )

 

Noen som har noen formeninger om dette?

 

Er selvfølgelig åpen for andre forslag. Håper klærne er mulig å kjøpe på nettet, er to timer inn til nærmeste "sentrum" :p.

 

Håper på litt hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Generelt sett så mener jeg faktisk at man kommer med hel dress når man er på julebord. Dvs, bukse, jakke, slips og skjorte. Ikke jeans, ikke uten jakke. Så kan man variere selv om man ønsker å ha mansjettknapper, vest, osv. I noen tilfeller kan man stille uten slips, men julebord er julebord da. En av de få anledningene til å virkelig pynte seg :)

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Skal på julebord i morgen selv, jeg kjører pen olabukse, fett belte, hvit skjorte og en vest utenpå. Det hørtes helt okei ut, men spørs hva slags jobb du har, dressbukse er ikke nødvendig mener nå jeg.

Høres ut som juleavsluttningen til Toten Gravemaskin A/S

 

Haha! Bra sagt :p Må si meg enig, på ball og julebord er det dress som gjelder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...