Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bora 2001 - starter ikke

t_dahle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Parkerte min Bora i garasjen (varm garasje). Dagen etter ble den flyttet en meter lengre fram, og dagen etter det igjen nektet den å starte.

Den er nok fornærmet for ett eller annet. :O)

Batteriet er ladet, det er bensin på, starteren går rundt og den tenner gjerne en eller to/tre syllindere (altså et sekund) før den dør ut.

Jeg byttet en sikring (med motortegn) som var brent og tenkte at dette var gode greier, men den starter framdeles ikke. Kanskje noen har en ide?

Jeg lurte også på om noen vet om det går an å "logge" seg inn i computeren (feisøking) på noen måte. Jeg har hørt at dette skal gå på noen biler (BMW holde inne en knapp mens du starter eller noe slikt).

Truls

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV
Skrevet

Bensinmotor? Kan være coilen som begynner å nærme seg slutten. Får du feilindikasjon i instrumentpanelet?

Gjest Slettet-fsaSP0zV
Skrevet
Husk at det er en VW Bora. Det trenger ikke være logikk inni bildet på feilene her. :)

Foreslår at vi begynner logisk likevel, så får vi heller la følelsene ta overhånd etterhvert :thumbup:

• 2 uker senere...
Skrevet

Typisk startsperrefeil. Du KAN få den til å tenne, men ikke faen om den vil starte helt eller gå. Ingen spesiell måte å løse det på. Bare klippe ledninger i ledningsnettet på måfå. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...