Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Hjelp til oversetting av Fransk tekst


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg lurer på om det er noen som kunne gidd i å gjøre om denne teksten til hvordan man utaler det! Eks på Norsk. Jeg = Jei, Dum = Dom osv!

 

salut. Je vais vous dire les jambes et éclairé sur le football.

 

Le football est un Lagspill qui se compose de 22 joueurs sur un chemin qui est sur. 6000 pieds carrés. Dans un match de football il ya deux équipes de 11 joueurs de chaque équipe de jouer les uns contre les autres, le point est pour obtenir le peu de ballon rond vous avez probablement entendu parler dans un objectif qui est protégé par un gardien. Il est détenteur de chaque équipe, et les deux joueurs sont les seuls à prendre la loi boules avec vos mains. Il est avmarket de 16 mètres autour des objectifs, le gardien peut prendre le ballon avec vos mains. Violation des règles dans le football sont récompensés par frispark ou pour en punir l'autre équipe. Frispark vous pouvez obtenir plus de la quasi-totalité de chemin seule exception est à l'intérieur de la 16-paramètre pour le détenteur, où vous pouvez être attribué à punir. Le joueur qui enfreint une règle peut être attribué un carton jaune ou rouge. Un jaune est un avertissement, vous obtenez deux d'entre eux au cours d'un jeu, vous devez laisser le chemin d'accès et de l'équipe ne sera pas mis tout nouveau joueur. Vous recevez le carton rouge, vous devez quitter le chemin tout de suite. Si la balle doit être donné des coups de pied du chemin d'accès est le réseau le long de la touche, et donner des coups de pied l'équipe de défense dernier ballet sur la ligne de but sur le défenseur est le coin de l'équipe attaquante. Les combats au cours de la dernière 2 x 45 minutes avec 15 minutes de pause.

 

Takker for den hjelpen jeg får : )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oversettelse: fransk » norsk (bokmål) [Google Oversetter]

 

 

 

Hei. Jeg skal fortelle deg beina og informert om fotball.

 

Fotball er et Lagspill som består av 22 spillere på en bane som er ca. 6000 kvadratmeter. I en fotballkamp er det to lag med 11 spillere fra hvert lag å spille mot hverandre, poenget er å få den lille kulen du har sikkert hørt, i et mål som er beskyttet av en vakt. Han har i hvert lag og to spillere er de eneste til å ta loven baller med hendene.

 

Det er avmarket 16 meter rundt målene, målvakt kan ta ballen med hendene. Brudd på reglene i fotball blir belønnet med et frispark eller straffe den andre team. Frispark kan du komme over nesten hele veien eneste unntaket er innenfor 16-parameteren for fører, hvor du kan bli tildelt straffe.

 

Den spilleren som har brutt en regel kan bli tildelt et gult eller rødt kort. Gult er en advarsel, får du to av dem i løpet av et spill, må du forlate banen og teamet vil ikke bli noen ny spiller. Du får det røde kortet, må du la veien umiddelbart. Hvis ballen må være sparket banen nettverket langs sidelinjen, og sparker forsvaret teamet siste ballett på mål-linjen på Defender er et hjørne av "angripende lag. Kampene i de siste 2 x 45 minutter med 15 minutters pause.

 

 

 

 

[Antar dette blir en fasit for deg, ikke akkurat direkte. Men noe lignende?]

Endret av Nidaroo
Lenke til kommentar
Oversettelse: fransk » norsk (bokmål) [Google Oversetter]

 

 

 

Hei. Jeg skal fortelle deg beina og informert om fotball.

 

Fotball er et Lagspill som består av 22 spillere på en bane som er ca. 6000 kvadratmeter. I en fotballkamp er det to lag med 11 spillere fra hvert lag å spille mot hverandre, poenget er å få den lille kulen du har sikkert hørt, i et mål som er beskyttet av en vakt. Han har i hvert lag og to spillere er de eneste til å ta loven baller med hendene.

 

Det er avmarket 16 meter rundt målene, målvakt kan ta ballen med hendene. Brudd på reglene i fotball blir belønnet med et frispark eller straffe den andre team. Frispark kan du komme over nesten hele veien eneste unntaket er innenfor 16-parameteren for fører, hvor du kan bli tildelt straffe.

 

Den spilleren som har brutt en regel kan bli tildelt et gult eller rødt kort. Gult er en advarsel, får du to av dem i løpet av et spill, må du forlate banen og teamet vil ikke bli noen ny spiller. Du får det røde kortet, må du la veien umiddelbart. Hvis ballen må være sparket banen nettverket langs sidelinjen, og sparker forsvaret teamet siste ballett på mål-linjen på Defender er et hjørne av "angripende lag. Kampene i de siste 2 x 45 minutter med 15 minutters pause.

 

 

 

 

[Antar dette blir en fasit for deg, ikke akkurat direkte. Men noe lignende?]

Jeg tror ikke jeg beskrev godt nok. Meningen var at jeg skal framføre denne teksten på Fransk. Og siden jeg er så sugen i Fransk (Forstår ingen ting) så lurte jeg på om noen kunne oversette den franske teksten til hvordan man uttaler det! Sånn som Je'appelle (Tror det er sånn) til je mapel. (Sånn som det høres ut) :p

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg lurer på om det er noen som kunne gidd i å gjøre om denne teksten til hvordan man utaler det! Eks på Norsk. Jeg = Jei, Dum = Dom osv!

 

salut. Je vais vous dire les jambes et éclairé sur le football.

(osv.)

Den franske teksten gir liten mening ...

Ordene er stort sett franske, men flere av setningene er meningsløse.

 

Hvis det hovedsaklig er uttalen du er ute etter, så kan du jo kopiere teksten og lime den inn i input-vinduet på denne siden.

(Jeg limte inn setningen ovenfor, og uttalen var faktisk ganske god, selv om det er heller usikkert hva setningen er ment å skulle bety ....

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg lurer på om det er noen som kunne gidd i å gjøre om denne teksten til hvordan man utaler det! Eks på Norsk. Jeg = Jei, Dum = Dom osv!

 

salut. Je vais vous dire les jambes et éclairé sur le football.

 

Le football est un Lagspill qui se compose de 22 joueurs sur un chemin qui est sur. 6000 pieds carrés. Dans un match de football il ya deux équipes de 11 joueurs de chaque équipe de jouer les uns contre les autres, le point est pour obtenir le peu de ballon rond vous avez probablement entendu parler dans un objectif qui est protégé par un gardien. Il est détenteur de chaque équipe, et les deux joueurs sont les seuls à prendre la loi boules avec vos mains. Il est avmarket de 16 mètres autour des objectifs, le gardien peut prendre le ballon avec vos mains. Violation des règles dans le football sont récompensés par frispark ou pour en punir l'autre équipe. Frispark vous pouvez obtenir plus de la quasi-totalité de chemin seule exception est à l'intérieur de la 16-paramètre pour le détenteur, où vous pouvez être attribué à punir. Le joueur qui enfreint une règle peut être attribué un carton jaune ou rouge. Un jaune est un avertissement, vous obtenez deux d'entre eux au cours d'un jeu, vous devez laisser le chemin d'accès et de l'équipe ne sera pas mis tout nouveau joueur. Vous recevez le carton rouge, vous devez quitter le chemin tout de suite. Si la balle doit être donné des coups de pied du chemin d'accès est le réseau le long de la touche, et donner des coups de pied l'équipe de défense dernier ballet sur la ligne de but sur le défenseur est le coin de l'équipe attaquante. Les combats au cours de la dernière 2 x 45 minutes avec 15 minutes de pause.

 

Takker for den hjelpen jeg får : )

 

Jeg tenkte først, hva er dette?

For det er tydelig at denne 'fransken' er norsk tekst som er maskinelt oversatt til fransk.

Og du lurer på om noen vil hjelpe deg med å skrive en fonetisk oversettelse?!

Hvem er interessert i noe så sært da? - Så ser jeg at du er ca 14 år.

Vel, vel, hvem vil du imponere? En web-venn /venninne?

På skolen ville du bli ... hvis du prøvde deg på en slik bløff.

Eller er dette en avansert julebord /nyttårslek ?

 

vel, vel. Siden profilen sier at du er født i 1994:

Norsk: Jeg kalles Baby (Jeg heter Baby) .

Fransk 1: Je me appelle Baby (jeg meg kaller Baby) Setning1 er litt feil oversatt.

Fransk2: Je m'appelle Baby (mer korrekt fransk, uttales: sjø mappell beibi)

 

Var dette vanskelig? Tenk da på engelsk. Vi sier an old cow, bruker an fordi vi ellers har to vokaler etter hverandre. Ellers sier vi 'a big cow'.

 

Stalltips: Ikke bløff deg fram - det er .. fryktelig. Du KAN lære deg fransk hvis du vil. Så ille er det ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...