Gå til innhold

Fult band i GT-World Tour?


ToLi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ups!

Mente to da. Rettet opp nå, men noen med forslag eller??

Vil tro at spillet er laget for og max spille med trommer, to gitarer og mic.

Men når det bare går og spille med to gitarer og trommer, to gitarer og mic eller trommer og mic så blir det litt feil. Kan jo være at jeg er helt på bærtur her...

Lenke til kommentar
Fulgte det ikke med USB hub da?

 

På Xbox er det kjekt, alle instrumentene fungerer trådløst, som en vanlig håndkontroll, burde vel være mulig på PS3 også? Men kanskje Sony er nazi på det med kontrollere?

 

Gitardongelen har to usb porter i seg ;) . så den fungerer som hub. dermed 1 usb port for gitarmottaker, og en for trommene. den andre gitaren og micen går inn i gitarmottakeren.

dermed brukes kun 2 porter ;) .

Lenke til kommentar

OK.

Fikk bare ikke noe kontakt med micen i den huben. Tenkte at den bare var for gitarer, men da er det vel bare og prøve på nytt ;)

 

By the way: Tåpelig av sony og ikke få til at PS3 maskina som takler 9 tråløse enheter samtidig, ikke får ett par gitarer, trommer og en mic til og fungere på maskina uten og bruke eksterne mottakere!

Endret av ToLi
Lenke til kommentar
OK.

Fikk bare ikke noe kontakt med micen i den huben. Tenkte at den bare var for gitarer, men da er det vel bare og prøve på nytt ;)

 

By the way: Tåpelig av sony og ikke få til at PS3 maskina som takler 9 tråløse enheter samtidig, ikke får ett par gitarer, trommer og en mic til og fungere på maskina uten og bruke eksterne mottakere!

Så du mener det er tåpelig av Sony å ta steget videre til Bluetooth? At Neversoft ikke følger etter er bare synd.

Lenke til kommentar
OK.

Fikk bare ikke noe kontakt med micen i den huben. Tenkte at den bare var for gitarer, men da er det vel bare og prøve på nytt ;)

 

By the way: Tåpelig av sony og ikke få til at PS3 maskina som takler 9 tråløse enheter samtidig, ikke får ett par gitarer, trommer og en mic til og fungere på maskina uten og bruke eksterne mottakere!

Så du mener det er tåpelig av Sony å ta steget videre til Bluetooth? At Neversoft ikke følger etter er bare synd.

 

Jeg viste ikke at instrumentene gikk over IR og ikke bluetooth. Trodde de var bluetooth instrumenter jeg. Da kjønner du kanskje at jeg ville ha vært litt irritert ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...