Gå til innhold

Prince Of Persia anmeldelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://xbox360.ign.com/articles/934/934014p1.html

Og i seneste gamepro blad ga dem 5/5 ;)

Skaffer dette spillet til PS3 eller 360 fordi den enkle grunn jeg tåler ikke sånne spill på pc, og grafikken vil ikke bli noe monsterforskjeller at det gjør noe ;)

Herregud, jeg mener denne høsten var bedre en i fjor altså

Med titler som Fable 2, Fallout 3, Gears Of War 2, Little Big Planet, FarCry 2, Crysis Warhead, Dead Space som overasket meg veldig...

Og jeg må utsette flere spill til neste år, det blir enten Resistance 2 eller Prince Of Persia til jul.

Mens andre titler som Mirror's Edge, COD WAW skal jeg plukke opp når dem kommer til billigere pris på diverse sider!!

Jeg er storfan av første spillet av Prince Of Persia, det er bra dem går litt tilbake til røttene med mer plattforming og ganske heftig slåssing :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker jeg så dette spillet på dekningen av E3 eller noe slikt og har egentlig hele veien tenkt at det ikke var noe for meg. Med disse omtalene er det absolutt kommet på radaren min og jeg er redd for at det blir et garantert kjøp når det kommer ut. Kanskje tilogmed noe dama kunne spilt, virker jo ikke så hardcore mener jeg.

Kjøpet blir nok mest sannsynlig på Xbox360 tenker jeg.

Uansett, gleder meg jeg også. :)

Skrevet

Første gang jeg så dette spillet, trodde jeg at det ikke var noe for meg. Likte ikke den grafiske stilen, savnet Tidens Sand og virket irriterende å måtte dra rundt på en ekstra person som garantert bare kom til å løpe i veien.

Men etter det jeg har sett etterpå, har jeg bare blitt mer og mer imponert. Smeltet forige måned da jeg leste sniktitt i Gamereactor. Så dette skal skaffes.

Derfor var det fint å høre at spillet er blitt tatt pent imot foreløpig =)

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Vente et halvt år for å spare en hundrings ? Patetisk sier nå jeg. Er ikke der penga ligger, spar de andre plasser.

Fikk det igår og har bare prøvd det smått. Liker omgivelser og slikt veldig godt, men med default innstillinger føler man seg veldig låst. Spillet stopper opp hele tiden for å fortelle deg hvilken knapp du skal trykke på for å gjøre det best mulig. Fant ut at jeg burde slå av dette ganske fort, for å få en bedre opplevelse av spillet. Jommen hadde jeg rett, selvom jeg jo knoter litt til tider, så er det artig. En del komboer å lære seg.

Kunne dog klart meg uten dama. Burde heller ha gitt bedre ytelser til karakteren så han kunne greid seg bedre på egenhånd. Klarte faktisk etter ti minutters spilling, og låse fast dama i en bug helt ufrivillig. Dama skal følge deg over alt så man regner jo da med at det stemmer. Jeg klatret meg opp på noen platåer midt i horisonten, for å se om det var av noen betydning. På toppen fant jeg vel bare ut at dette var kun for å trene seg litt. Hoppet ned og løp videre. Fant fort ut at dama ikke var bak meg, så jeg måtte løpe tilbake. Der hang hun etter kanten, på øverst hylle, og vibrerte som en stukken lemmen. Måtte knote litt for å få henne løs.

Får håpe dette ikke gjentar seg for ofte.

Har dog bare startet, så jeg kan ikke akkurat gi noen review enda. Virker lovende er alt jeg kan si.

Endret av PrayingMantis
Skrevet (endret)
Vente et halvt år for å spare en hundrings ? Patetisk sier nå jeg. Er ikke der penga ligger, spar de andre plasser.

Først og fremst er det ikke snakk om å spare en hundrings. Mer tre hundringser. Noe som for enkelte kan utgjøre en stor forskjell. Jeg er f.eks. student. En annen grunn til å vente er at det som i hvertfall noen har fått med seg har kommet enormt med kvalitetsspill i det siste. Jeg har i hvertfall ikke hatt tid til å gjøre ferdig alle spillene jeg har kjøpt de siste månedene. Det er derfor like greit å vente med å kjøpe dette til det har falt i pris. Har ikke tid til å spille det før uansett. Hvordan er det patetisk? Og hvordan i alle dager vet du hvor pengene ligger for oss andre?

:)

Endret av qweac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...