Gå til innhold

trenger hjelp til å finne noen lekne hodetelefoner ca 1k


fredrick4

Anbefalte innlegg

hei!

 

jeg trenger meg nye hodetelefoner etter at icemat headsete gikk i stykker.

 

Det som er viktig er at dem ser veldig bra ut

God lyd

Skal bruk dem til å hør på musikk og game

 

har tenkt å bruk ca 1000 kr, fordi når jeg først bruker så mye penger på det så vil jeg ha noe som duger noen år;)

 

takker for hjelp;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
scullcandy kan sikkert være noe for deg...

Håper på ironi .Styr unna.

Litt under 1k kan du få en hodetelefon som Sennheiser HD 555. Har hørt mye positivt om dem. Forhåpentligvis bedre kvalitet enn icemat. Men om du trenger mic. hjelper ikke mitt forslag.

Hvilken type musikk liker du?

scullcandy er uaktuelt ser helt forjævlig ut:P

 

Sennheiser HD 555 er litt dyre men jeg har sjed på dem her link Sennheiser HD280

 

Hva sier dere til dem, jeg synes dem ser fine ut også;)

 

men trenger jeg ekstra lyd kort får å få nå nytte av headsete? detter er hovedkorte mitt med lydkort på link

 

Takker for svar;)

Lenke til kommentar

sorry for teit kommentar over. men btw 280'n er og ambefale på det sterkeste om du skal bruke de ved pc'en men ved bruk av ipod eller lignende spillere så tror jeg nok du må ha litt ekstra futt evt en ekstern hodetelefonforsterker. lyden de leverer mer eller meget bra ( syns jeg ) har ganske dyp bass og gjengir et bra lydbilde. desuten er det veldig god isolasjon i dette settet ( 18 db ) og det er behagelig og ha på over lengere tid. kan bli litt klamt pga det sitter så tett på hodet.

 

håper dette kommer i betraktning! :)

Lenke til kommentar

tror ikke du trenger noe speielt bra lydkort for og få best mulig ytelse. forskjellen mellom 280 og 215 ( slik som jeg ser det ) er at 215 er gir et mer luftigere lydbilde og at det ikke demper så mye. for min del hadde valget falt på 280'ene definitivt. men det er egnetlig bare smak og behag :p men det er ikke så kraftig bassgjengivelse som i 280'ene som er velsentlig i min sitvasjon. ( kommer ann på hva slags musikk du hører på ) syns 280'ene klarer og beherske de fleste typer musikk ( rock,pop,techno, trance etc. ) men for all del 215 er også et veldig bra sett :)

 

jeg ambefaler deg og dra et sted der de de selger disse settene og høre på hvilke du syns kunne hvert best for deg.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
tror ikke du trenger noe speielt bra lydkort for og få best mulig ytelse. forskjellen mellom 280 og 215 ( slik som jeg ser det ) er at 215 er gir et mer luftigere lydbilde og at det ikke demper så mye. for min del hadde valget falt på 280'ene definitivt. men det er egnetlig bare smak og behag :p men det er ikke så kraftig bassgjengivelse som i 280'ene som er velsentlig i min sitvasjon. ( kommer ann på hva slags musikk du hører på ) syns 280'ene klarer og beherske de fleste typer musikk ( rock,pop,techno, trance etc. ) men for all del 215 er også et veldig bra sett :)

 

jeg ambefaler deg og dra et sted der de de selger disse settene og høre på hvilke du syns kunne hvert best for deg.

 

Lykke til!

ok;) takk for hjelpen;)

 

om det er noen andre som har noe å si så bare rop ut;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
en ting jeg lurer på, er det surround på disse headsetan? får jeg bruk for surround lyd under spill?

 

Nei ikke på disse jeg nevnte over. men, ja det finnes sorround headset der ute men disse holder som regel ikke ord. Eks : Icemat siberie

 

men det finnes selvfølgelig headset som leverer komplett soround men da må du nok opp i en høyere psisklasse. jeg spiller aktivt selv men merker ikke forskjell på " sorround" og ikke sorround. Tror dette bare er et salgstriks ettersom jeg har erfart..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...