Gå til innhold

Logitech Illuminated Keyboard - Lagerstatus?


Anbefalte innlegg

Jeg har bestemt meg for å gå til innkjøp av et Logitech Illuminated Keyboard, men ser at samtlige norske nettbutikker har "Ubekreftet" leveringsdato til uti Februar 2009.

(Var i utgangspunktet ventet 25.11.2008...)

Sjekket også mot Logitech direkte, og de har heller ingenting på lager?

 

Noen som kjenner til en webside som har dette "In stock"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk nettopp en reklameavis fra Binders i posten.. der de solgte den norske utgaven for 649,-.

Jeg hadde mine tvil, ettersom Logitech selv er tomme, og samtlige kjente webbutikker ikke får inn før slutten av desember/et stykke uti 2009...

 

Sjekket online, men ingen Logitech Illuminated tastatur i det hele tatt...

Tok derfor turen på impuls, og angrer IKKE... hehehe..

 

Binders i Stavanger hadde det iallefall på lager. (Skriver på et Illuminated nå, og STORTRIVES..)

Feelingen er som et laptop-tastatur, men kan absolutt brukes til gaming. Virker vesentlig mer solid enn tastatur som Logitech UltraX og Hiper sine varianter. Anbefales!

Lenke til kommentar

Kan prøvekjøre den litt på den bærbare senere, har for øyeblikket ingen stasjonær i påvente av at Foxconn BloodRage skal komme på lagrer her i landet, så får ikke testet den i "stasjonært sammenheng" enda.

 

Første inntrykket er hvert fall knallbra, tastene føles akkurat ut som på min Lenovo ThinkPad! :new_woot:

Det var hovedgrunnen til at mitt G15-tastatur ble byttet ut, fordi jeg personlig liker mye bedre flate-taster som på gode bærbare maskiner, var direkte en nedtur å ha vært mye på ThinkPad'en for å så gå over til den stasjonære med Logitech G15, og da er jo ikke akkurat G15 det tastaturet med de dårligste tastene heller!

 

Så når jeg så Illuminated så visste jeg at dette var som skapt for meg, flate og gode taster med baklys! Kan ikke ha tastatur uten baklys etter G15, ingen TG uten baklys i tastaturet.

 

Ganske kompakt og solid føles det og, personlig trenger jeg ikke et spesielt kompakt tastatur så det er ikke noe jeg vil tenke så mye på, det er utrolig tynt og ligger helt naturlig i fanget mitt om jeg skal sitte å bruke det på den bærbare i stua. Har forsøkt å skrive litt raskt på det og det går som en drøm! Space / mellomrom tasten føles bare litt uvant, men det kommer seg nok, ellers så legger jeg merke til at Enter tasten er merkelig liten, faktisk mindre enn på ThinkPad'en min? Ikke at det gjør noe for meg, er vant med internasjonal layout og veldig liten enter-tast jeg så :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Kjøpte meg nettopp et logitech illuminated og er ganske så fornøyd for øyeblikket. Helt strålende å skrive på og lyset er veldig diskret og tydelig. Eneste problemet jeg har er at e-tasten ikke fungerte som den skulle, var utrolig dårlig respons i den. Så jeg får vel sende det tilbake til butikken

Endret av SBS
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Har akkurat kjøpt meg Logitech Illuminated tastaturet, siden det er veldig dårlig med bilder av dette tastaturet med norsk layout bestemte jeg meg for å knipse noen bilder. Grunnen til at jeg kjøpte det var fordi det er så kompakt, også er det stilig, selv med bakgrunnsbelysningnen på.

 

Tastaturet er veldig kampakt tar ikke stor plass i det heletatt. Siden tastaturet tar så liten plass er det lett og få det under langt under lcd-skjermen hvis man skal ha bøker eller en joystick på pulten.

 

Legg merke til at numlock, capslock og scroll-lock lysene sitter under numpaden, insert knappen er veldig liten og litt gjemt, men det er ikke noe problem for meg. Del knappen er stor. Man må bruke fn tasten for å bruke alle media knappene, heldigvis er det dedikerte knapper for volum. På det nederste bildet ser man at ctrl er opphøyd, alle knappene fra crtl left til ctrl right er opphøyd. Og forresten, tastaturet er en fryd å skrive på :thumbup:

 

 

p6020024.th.jpg

 

p6020025.th.jpg

 

p6020026.th.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...