Gå til innhold

Skjerm med "allt"


cazber

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter en LCD skjerm som jeg skal ha i stuen. Den skal være koplet til min stasjonære pc som står i en bod på utsiden av stuen.

 

Jeg er derfor på jakt etter en skjerm som har følgende:

* Full HD oppløsning.

* USB HUB.

* Høyttalere.

* HDMI inngang med lyd (dvs lyden i høyttalerene skal komme fra HDMI kablen så jeg slipper å også dra lydkabel).

* WebCam (så lenge den har USB hub så er egentlig ikke dette punktet helt vesentlig).

* 22 tommer. Har 24 tommer på jobb, men synes den blir litt for stor der min skal stå hjemme.

 

Jeg har foreløpig funnet denne skjermen http://www.ps.no/artdtl.aspx?i=138671, men den har ikke full HD oppløsning, så spørsmålet mitt er om en skjerm som oppfyller alle (de fleste) av mine ønsker.

 

TIA

Karl

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Vanskelig å finne noen 22" med full HD oppløsning. Da må man nesten gå for en 24" ;) . Hva er budsjettet egentlig på?

Budsjett og budsjett. Ikke så veldig nøye, men der den skal stå, så synes jeg 24 tommer blir for stor.

Desverre var utvalget av full hd på 22 tommer ikke så stort, så jeg gikk en Viewsonic 22 tommer med full HD (tror den kostet ca 2300 kr). Ikke hadde den webcam, og ikke usb port, men fant rett og slett ikke noen skjermer med "allt".

 

Hilsen

Karl

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...