Gå til innhold

Sitater


Thlom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Eg liker sitatet som er i signaturen min.

Elles så var det ein tv-kommentator som for ein del år siden var litt uheldig med tidspunkt han sa noko på.

 

Tv-kommentatoren kommenterte Turn-Ol og da ei russisk jente var kommet ned i spagaten sa kommentatoren dette :

 

"Og nå er pølseboden åpnet".

 

Elles var eg sjølv litt irritert over at mange av dei eg gjekk på skule med for 5 år sidan ofte gjekk rundt og sa : "Shit happends".

 

Så eg fant på mitt eige lille uttrykk : "Same shit diffrent cow".

Lenke til kommentar

"My man" Nietzsche har en del bra:

 

What? You are seeking? You want to multiply yourself  by ten, by a hundred? You are seeking followers? - Seek noughts.

 

Help thyself: then everyone will help thee too. Principle of Christian charity.

 

Og en litt mer voldsom en;

Women are considered deep - why? Because one can never discover any bottom to them. Women are not even shallow.

 

Edit: Jeg ser for meg at det første sitatet er nedfelt i FrP's partiprogram... Og eventuelle FrP-tilhengere må gjerne bli fornærmet!

Lenke til kommentar

Hei smetho!

Det er mange verdensproblem som har blitt løyst i full tilstand ;)

 

Forøvrig kan eg annbefale deg å gå med ei notatblokk og ein penn på deg konstant slik at du kan få skrevet ned det du tenker på før du gløymer det.

Eit lite problem kan dog være at handskrifta kanskje ikkje er så veldig pen når ein er full.Og det kan då være vansklig å tyde den i edru tilstand.

 

Forøvrig har eg aldri blitt full uansett kor mykje alkohol eg har drukket.

 

Elles så leste eg litt i den første delen (førte delen) av The Lord of The rings (norsk versjon) som ein kan tolke som om J.R.R Tolkien var veldig forutsjåande for sin tid.

 

Eg trekte ein parallell til nokre setningar som kunne type på at det var snakk om peer 2 peer nettverk.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
I've always been afraid that an animal hides in its silence some terrible secret that we humans seek in vain.

 

Working for the hole, I'll get a mule to foal, I'm the uninited mole, The errant lawless soul, I pop out here, and I pop out there, I have no human goal, I'm a singularity, I have no human MEEE, No man can pay my fee, No man can set me free, I'm a lock without a key, A singularity.
Lenke til kommentar
Når Nøden Er Størt Spiser Også Fanden Fluer" - Tolk den som dere vil :D

 

arbeid aldri før frokost. Hvis du er nødt til å arbeide før frokost, så spis frokost først

 

Fra en støtfanger:

"Om du kan lese dette, så kan jeg bråbremse, og deretter saksøke deg !!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...