Gå til innhold

Hva mener du om de mest populære spillene?

Anbefalte innlegg

Du snakker som om man skulle tro Crysis var en flopp

Det er det jo åpenbart ikke, siden det omtales i denne tråden. Derimot er det et helt greit FPS - rimelig forglemmelig, med unntak av grafikken. At det har solgt brukbart og fått ufortjent gode anmeldelser, gjør det ikke til et bedre spill.

Hva du eller andre mener er fortjent er forskjellig, men såklart lov å ha meninger.

Jeg tenkte for øvrig ikke på fiendene i Nanodrakt når jeg snakket om hvor mye de tålte - alle koreanerne har pansring av et eller annet svart materiale under uniformen. Du kan se kragen på den stikke opp fra uniformsjakken om du studerer dem litt nøye. Og nei, det finnes per i dag ikke skuddsikre vester som stopper konsentrert ild fra automatvåpen - men så finnes det heller ikke superninjasoldat-drakter som den man bruker i Crysis, så jeg gidder ikke å bruke tid og energi på å forlange selektiv realisme i noe som likevel er et sci-fi-spill.

Men spillet foregår i 2020, så hva "som finnes i dag" spiller ingen rolle

Videoannonse
Annonse
Jeg tenkte for øvrig ikke på fiendene i Nanodrakt når jeg snakket om hvor mye de tålte - alle koreanerne har pansring av et eller annet svart materiale under uniformen. Du kan se kragen på den stikke opp fra uniformsjakken om du studerer dem litt nøye. Og nei, det finnes per i dag ikke skuddsikre vester som stopper konsentrert ild fra automatvåpen

Men spillet foregår i 2020, så hva "som finnes i dag" spiller ingen rolle

Og hvis du hadde lest resten av linjen, ville følgende ha åpenbart seg:

- men så finnes det heller ikke superninjasoldat-drakter som den man bruker i Crysis, så jeg gidder ikke å bruke tid og energi på å forlange selektiv realisme i noe som likevel er et sci-fi-spill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...