Gå til innhold

Homeworld 3 under utvikling? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du vet, man behøver jo ikke velge. Si som Ole Brum, ja takk, begge deler.

 

Korrekt, men eg gidder ikkje punge ut så mye for ein noenlunde rigg kun for å spille 1 spill ;)

 

Nei, men det er jo mer enn ett spill til PC. Jeg velger stort sett plattform etter sjanger. 1. person spill er jo stort sett forbeholdt PC for min del, samt det meste av strategi etc. Ellers så spiller jeg det meste ellers på konsoll. Så var det jo dette med spill som slippes på kun en plattform da, som gjør at jeg må bryte litt med dette.

 

Det eneste jeg ikke gidder skaffe meg for øyeblikket er Wiiiiiii!!!!

Lenke til kommentar

Konge :w00t:

 

Homeworld 2 er en av de få spillene jeg fremdeles har installert på maskinen. Det har vært med siden det var nytt. Håper og ber om at de holder seg tro mot den gode storyen og gameplayet fra de foregående tittlene.

 

Fremdeles få ting som slår å hyperspace ut midt i fiendens territorie med 3-4 battlecruiser med "the empire's march" i bakgrunnen... :D

 

Tror jaggu jeg skal spille gjennom det igjen..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg har akkurat tatt opp igjen Homeworld spillene. :D Holder på å spille meg igjennom 1'ern nå. Prøvde først på 2'ern men vista klikket fullstendig på spillet. :(

 

Skjermkortdriverene slutter å fungere etterhvert. Og jeg har saumfaret internett etter løsning på problemet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...