Gå til innhold

GH4: Hva gjør de forskjellige strengene?

Fisk1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Roomien min her på Gjøvik har både PS3 og GH4, og vi klimprer for tiden i vei både på bass og gitar.

Kjempeflott spill! :)

Men; jeg lurer grassalt på en ting. Hva i alle dager gjør de forskjellige gitarstrengene man får tilgang til iløpet av spillet?

Selv liker jeg å tro at det forandrer subtilt på lyden og tonefallet i gitaren. Er det noe hold i dette eller er det bare for å kunne si at man bruker digitale Ernie Ball Coated Extra Slinky til vennene sine? :p

På forhånd takk! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Skrevet

har nok ingen ting å si, er bare for show

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

er bare for show, for de folka som driver med det, som vet hva alle gitar merkene, strenger, alt mulig, så bare for show.

Skrevet
er bare for show, for de folka som driver med det, som vet hva alle gitar merkene, strenger, alt mulig, så bare for show.

Da veit jeg det. :)

Takk for infoen!

Skrevet

Sorry for off topic spm.:

Er det bare mulig å ha et band, jeg mener en spiller?

På GH3, kunne jeg og dama ha hver vår "savegame". Nå er det full krig, for vi er inne på samme career hele tiden...

Grin..

Skrevet
Sorry for off topic spm.:

Er det bare mulig å ha et band, jeg mener en spiller?

På GH3, kunne jeg og dama ha hver vår "savegame". Nå er det full krig, for vi er inne på samme career hele tiden...

Grin..

Tror det er enklere for deg om du lager en egen topic. :p

Dessuten skjønner jeg ingenting av spørsmålet ditt.

Skrevet

Jeg mener at når startet Career på GH3, så kunne man lage flere navn/ band/ kontoer/ brukere, som man valgte fra nå man startet opp.

Det virker som om det bare er en bruker på GH4.

Skrevet

rsarsa: kjipt.. har ikke gh4 selv.. men da er det sikkert som i mange andre spill at dere må ha hver deres Ps3 bruker. Om det er slik så må du ut av spillet, skifte bruker også starte spillet igjen, noe som er vanvittig kjipt om det er slik :S

Skrevet
rsarsa: kjipt.. har ikke gh4 selv.. men da er det sikkert som i mange andre spill at dere må ha hver deres Ps3 bruker. Om det er slik så må du ut av spillet, skifte bruker også starte spillet igjen, noe som er vanvittig kjipt om det er slik :S

Ja, desverre fungerer det på denne måten i GH4.

Skrevet (endret)

provoserende.. xbox har vel noe lignende, men der slipper du vel å gå ut av spillet? Hadde en sluppet å gå ut av spillet hadde det jo ikke vært noe problem.

Endret av Fenixen
Skrevet

feks når jeg og dama spiller , evt familiemedlemmer som skal spille:)

unødvendig å måtte lukke hele spillet synest jeg.. burde gå an og skifte hele ps3 brukeren ingame.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...