Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bruker penis å variere i lengde?


Gjest Ikke pervers

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke pervers

Emnetittelen beskriver kanskje ikke spørsmålet så godt, det jeg lurer på er: Bruker penis ofte å variere i erigrert lengde for en person?

 

Bruker vanligvis å være rundt 16,5 cm, men på badet i stad fikk jeg en høyst ufrivillig reisning, og måtte bare måle :p Og da ble det over 18 cm. Er det normalt å variere så mye? Kan være jeg er utrolig dårlig til å måle også :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror det er vanlig.

 

Varierer hvertfall til meg hvor lang den er, mulig opptil 1-2cm i forskjell som HouseWolf sier.

Er forskjell på både lengde, tykkelse og hardhet når jeg tenker meg om, så har vel med hvor kåt man er og hvor mye blod kroppen gidder å trykke inni der :p

Word, dette stemmer mest sannsyndlig veldig bra. Hender jeg ser det at kjæresten min plutselig har mye større penis enn "vanlig", og da er den som regel også myemye hardere enn.. ja, "vanlig".

Lenke til kommentar
1-2cm er å overdrive kraftig hvis vi snakker om 'normale' ereksjoner kontra 'eksplosive'. Hvis du klarer å oppnå slike store forskjeller, må det være problemer med blodfordelingen -og tilførselen. En økning med rundt 0.5cm i lengde fordi du er ekstra opphisset er dog ikke uvanlig.

Det kan jo være mulig om du regner forskjellene fra "litt mindre opphisset" kontra "Ekstremt opphisset".

For å finne det som er "vanlig" må man vel regne ut gjennomsnitt og/eller typetall :wee:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...