Gå til innhold

Den store tippeliga-tråden-En tråd for oss som er inntresert i norsk fotball


sapari

Anbefalte innlegg

Hei jeg starter like gotd en ny tråd med norsk fotball jeg tror vi ikke har en her så det er da fint med en tråd.

NORSK FOTBALLFORBUND:

Norges fotballforbund ble stiffet 1902.30 april siden da har Norge vært et gotd landslag men utover til nå så har det begynt å bety dårlig innen vm 2010 for menn men vi har jo Tatt en uavgjort:grei utvisning for riise mot Ukraina.Norge har at gode spillere som blant annet Mini jakobsen(rosenborg,molde)Erik ``myggen`` mykland som spiller for start nå er jo 38 år.men tenker positivet på han, også Ola by riise(spilte best på mitt ynglinds-lag rosenborg)skal vi si åsså at norge har et godt kvinne-landslag (U-21) spiller jo i vm nå de er imponert de banka jo dannmark lett som en fjert.Hør her det ern oen regler dere må gjøre her vistt noen skal komme og si at et norskt lag eller noe landslag og ikke gutter og jenter 15,16,17,18,19,20,U21,U23,A,B sier dere at de suger sier jeg fra til en moderator og vistt det er en meldig som er veldig veldig stygg sier jeg fra til Andmistirator de som bestemmer over moderatorene.Man kan legge inn alt som har noemed norsk fotball og ikke portugisisk.Jeg kan egentlig ikke så mye om norge`s fotballlag sånn at det er fint visst dere også legger inn mye fakta men det kommer til å komme noen spørmål om norsk fotball å sånt som kansje får en premie men det er mange spørsmål sender om det er riktig eller ikke på pm sånn at de andre ikke får vite det og etter spørsmålet jeg har stilt har mange svart på da blir det nytt spørsmål.Lykke til :new_woot:

 

1.spørmål:skal norge møte Brasil i en kommende kamp snart?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Luk ut skrivefeilene og bruk avsnitt og mellomrom etter komma/punktum. Gjerne få inn litt mer informasjon. Kan jeg få spørre hva som er planen med denne tråden? Vi har en kategori om det er noe vi lurer på om norsk fotball, vi har såvidt jeg vet en tippeliga-tråd også.

Lenke til kommentar
Luk ut skrivefeilene og bruk avsnitt og mellomrom etter komma/punktum. Gjerne få inn litt mer informasjon. Kan jeg få spørre hva som er planen med denne tråden? Vi har en kategori om det er noe vi lurer på om norsk fotball, vi har såvidt jeg vet en tippeliga-tråd også.

Jeg tenkte jeg kunne årne en tråd for jeg trudde vi ikke hadde en :hmm: Men her kommer litt fakta:

Norge`s fotballforbund ble stiffet 1902 30 april.Siden da har norge vært et gotd lag.gå inn på www.fotball.no for å finne ut mere om NFF.Utover verden`s krigen har norge ikke fått spilt så mange kamper.Hadde ikke så god tid. Sånn at det ble ikke så mye men dere som leser i denne tråden.Kan dere gjerne glede skrive liten fakta om de.Hva heter deres tråd? hvem laga den TomHel.Kansje jeg tok litt feil at dette skulle være en tråd i Internasjonal fotball.Er du moderator eller noe sånt?Jeg elsker fotball gjør du?Ha en fin helg :cool: !

Sapari :thumbup:

Endret av sapari
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...