Gå til innhold

Oppgradere trial account

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle prøve å spille wow i 10 dager og gikk inn på wow sin nettside og registrerte en trial account.

Nå er den den acounten utgått på dato og jeg ønsker å begynne å spille wow.

Jeg fikk instalert det første wow spillet av en venn uten å skrive in "Authentication Key"(pga. det er en trial account)

slik jeg har forstått det må jeg kjøpe spillet for å få "Authentication Key."

Spørsmålet er: kan jeg "hoppe over" det første spillet og kjøpe Burning crusade og bruke den "Authentication Key" som kommer med den til å spille? eller må jeg ha kode på det første spillet også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg skulle prøve å spille wow i 10 dager og gikk inn på wow sin nettside og registrerte en trial account.

Nå er den den acounten utgått på dato og jeg ønsker å begynne å spille wow.

Jeg fikk instalert det første wow spillet av en venn uten å skrive in "Authentication Key"(pga. det er en trial account)

slik jeg har forstått det må jeg kjøpe spillet for å få "Authentication Key."

Spørsmålet er: kan jeg "hoppe over" det første spillet og kjøpe Burning crusade og bruke den "Authentication Key" som kommer med den til å spille? eller må jeg ha kode på det første spillet også?

Ja, du må ha authentication key til både vanlig WoW, TBC (om du vil til level 70, spiller BE/Draenei) og WotLK (om du vil til level 80 eller ha mulighet til å spille DK)

Skrevet (endret)
Forstår ikke helt problemet, men; kan du ikke bare laste ned trial vanilla WoW og BC, og spille normalt så lenge du har account?

problemet er at jeg trenger "Authentication Key"(kan ikke bruke den koden til han som eier spillet fordi den er "oppbrukt") for å oppgradere trial accounten til en vanlig en.

Endret av Rikko

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...