Rikko Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Jeg skulle prøve å spille wow i 10 dager og gikk inn på wow sin nettside og registrerte en trial account. Nå er den den acounten utgått på dato og jeg ønsker å begynne å spille wow. Jeg fikk instalert det første wow spillet av en venn uten å skrive in "Authentication Key"(pga. det er en trial account) slik jeg har forstått det må jeg kjøpe spillet for å få "Authentication Key." Spørsmålet er: kan jeg "hoppe over" det første spillet og kjøpe Burning crusade og bruke den "Authentication Key" som kommer med den til å spille? eller må jeg ha kode på det første spillet også?
Altobelli Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Forstår ikke helt problemet, men; kan du ikke bare laste ned trial vanilla WoW og BC, og spille normalt så lenge du har account?
Dʋgɢtung Skrevet 23. november 2008 Skrevet 23. november 2008 Jeg skulle prøve å spille wow i 10 dager og gikk inn på wow sin nettside og registrerte en trial account.Nå er den den acounten utgått på dato og jeg ønsker å begynne å spille wow. Jeg fikk instalert det første wow spillet av en venn uten å skrive in "Authentication Key"(pga. det er en trial account) slik jeg har forstått det må jeg kjøpe spillet for å få "Authentication Key." Spørsmålet er: kan jeg "hoppe over" det første spillet og kjøpe Burning crusade og bruke den "Authentication Key" som kommer med den til å spille? eller må jeg ha kode på det første spillet også? Ja, du må ha authentication key til både vanlig WoW, TBC (om du vil til level 70, spiller BE/Draenei) og WotLK (om du vil til level 80 eller ha mulighet til å spille DK)
Rikko Skrevet 24. november 2008 Forfatter Skrevet 24. november 2008 (endret) Forstår ikke helt problemet, men; kan du ikke bare laste ned trial vanilla WoW og BC, og spille normalt så lenge du har account? problemet er at jeg trenger "Authentication Key"(kan ikke bruke den koden til han som eier spillet fordi den er "oppbrukt") for å oppgradere trial accounten til en vanlig en. Endret 24. november 2008 av Rikko
Myrwae Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Du må kjøpe wow for å kunne oppgradere til vanlig
Johari Skrevet 24. november 2008 Skrevet 24. november 2008 Er bare logge inn på trial accounten på wow sin side og velge å oppgradere accounten. + betale for evt expansions.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå