Gå til innhold

350W PSU uten vifte


Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

har lyst på en sånn en... :D

men tror man heller bør skaffe den fra http://www.silentmaxx.de/ i og med at det står at acoustic har modda den kun for det amerikanske strømnettet.

gi meg tilbakemelding om du anskaffer deg en slik. Er inne på tanken selv, men 2300 kr er litt mye. Skal først sjekke hvor mye støy som reduseres ved å putte pumpa i en vanntank og evt. da fjerne den siste støyen med denne strømforsyninga.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Har et psu på 320w hjemme på en ur-gammel "nec" på 200 mhz.

Dette psu er uten vifte men det er en ekstern vifte som må kobles til for at psuen skal starte.

 

NB: dette er ikke atx, bare at.

 

Ikke si at du bruker den fremdeles?? :p

 

Nesten modent for museum det der jo!!! :lol:

Lenke til kommentar
Har et psu på 320w hjemme på en ur-gammel "nec" på 200 mhz.

Dette psu er uten vifte men det er en ekstern vifte som må kobles til for at psuen skal starte.

 

NB: dette er ikke atx, bare at.

 

Ikke si at du bruker den fremdeles?? :p

 

Nesten modent for museum det der jo!!! :lol:

 

Gamle pc'er er jo glimrende å ha. jeg har en 233 p2 som en test server og en gammel pentium til linux brannmur.

 

Kast aldri gamle pc'er!! Gi dem til meg! :)

 

 

Men tilbake til topic...

 

Må si jeg har lyst på en sånn psu. Tåpelig at microplex ikke vil ta den inn. Ifølge guru3d testen så er den jo glimrende.

Lenke til kommentar
Har et psu på 320w hjemme på en ur-gammel "nec" på 200 mhz.

Dette psu er uten vifte men det er en ekstern vifte som må kobles til for at psuen skal starte.  

 

NB: dette er ikke atx, bare at.

 

Ikke si at du bruker den fremdeles?? :p

 

Nesten modent for museum det der jo!!! :lol:

 

Ja du kan mobbe meg så mye du vil, bare du holder det på et humoristiskt nivå :yes: :wink:

Lenke til kommentar
Har et psu på 320w hjemme på en ur-gammel "nec" på 200 mhz.

Dette psu er uten vifte men det er en ekstern vifte som må kobles til for at psuen skal starte.  

 

NB: dette er ikke atx, bare at.

 

Ikke si at du bruker den fremdeles?? :p

 

Nesten modent for museum det der jo!!! :lol:

 

Ja du kan mobbe meg så mye du vil, bare du holder det på et humoristiskt nivå :yes: :wink:

 

Litt Feilformulert... :(

 

Det jeg mente å si var det at jeg håpte (for din skyld) at du ikke bruker den til vanlig :p

 

Har også et par 90 mhz og oppover som jeg kjører brannmur og div. servere på.. Greit til sitt bruk!! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gutta hos Microplex mener at denne blir alt for varm, og vil derfor ikke ta den inn. Gå inn på forumet til microplex der finner du mer om den "vifte løse" PSUen

 

Vel, de har den nå inne tydeligvis.

http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...L350V1&toc=5060

 

Fant et par reviews også. Mye positivt. Ankepunktet er vel at de fleste må tenke litt annerledes enn det som er vanlig, når man med denne PSU-en ikke lenger hjelper til med å dra luft ut av kabinettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...