Gå til innhold

Hvilke områder i WoW er det som har fått opdatert grafikk ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skygger og slikt er hele spillet, dvs dynamiske ting.

Grafisk sett er det northrend som har fått en skarpere oppdatering. Du ser dette svært tydelig allerede når du tar Zepelineren fra Orgrimmar til Warsong hold, stor forbedring.

Skrevet

er jo skarpere grafikk i orgrimmar og slikt da. de har enchanted grafikken 25% . Du merker det lett i tiristfall glades(wrong spelled) på bakken

Skrevet

Hvis de lager for tung grafikk er det færre folk som kan spille - så da er det bare logisk at de holder det noenlunde sånn som det har vært.. (eller gir folk options typ av/på skygger, etc)

Skrevet
er jo skarpere grafikk i orgrimmar og slikt da. de har enchanted grafikken 25% . Du merker det lett i tiristfall glades(wrong spelled) på bakken

At det var hæ? Tror du bør forklare deg bedre... det gir ingen mening.

Skrevet

Er som tidligare nemnt helst Skyggane som har blitt forbetra. Samt view distance kan no bli mykje lenger.

Ellers er det meir detaljerte textures i Northrend. Pluss at vatnet der ser betre ut.

Skrevet
Er som tidligare nemnt helst Skyggane som har blitt forbetra. Samt view distance kan no bli mykje lenger.

Ellers er det meir detaljerte textures i Northrend. Pluss at vatnet der ser betre ut.

Ser vannet bedre ut? Har ikke sett noen forskjeller bortsett fra fossefall og andre partikkeleffekter.

Skrevet

Men de gamle stedene ser akkurat ut som før. Det eneste nye er et valg om å bruke skygger.

Skrevet (endret)

Men de gamle stedene ser akkurat ut som før. Det eneste nye er et valg om å bruke skygger.

Lengre viewing distance også. Noe som for min del gjør spillet enda mer epic.

Endret av coolgrev1
Skrevet

At det var hæ? Tror du bør forklare deg bedre... det gir ingen mening.

mente enchanted . Sto vertfall på wow sia. Du ser det lett i tiristfall glades . På bakken.

Hvis de lager for tung grafikk er det færre folk som kan spille - så da er det bare logisk at de holder det noenlunde sånn som det har vært.. (eller gir folk options typ av/på skygger, etc)

Hørt om video options ? Har en laptop som ikke er så god. Bare til å stille ned grafikken når man spiller ? Slipper og slutte med wow.

Tok bare av skyggen jeg. Så gikk det glatt ;)

Skrevet
Lengre viewing distance også. Noe som for min del gjør spillet enda mer epic.

I Northrend ja. Men ikke i de gamle områdene.

mente enchanted . Sto vertfall på wow sia. Du ser det lett i tiristfall glades . På bakken.

Nei, jeg ser ingen forskjell. Jeg har heller ikke lest noe om det. Har du en kilde? Skygger er som sagt det eneste som gjelder i det gamle områdene etter hva jeg har fått med meg.

Skrevet

Kongen er ny, og er også en helt ny modell, tilsvarende Dragon Queen og Sylvanas. Men jeg har fremdeles aldri lest noe om generelle oppdateringer i de gamle områdene.

Skrevet

Se på de første bildene i screenshot-tråden, og sammenlign med de nyeste bildene. Da ser du klar forbedring : ) (Mulig at dette kan være oppløsningsrelatert, men what do i know)

Skrevet

Link til de aktuelle bildene da, hvis du mener det beviser noe. Jeg har fulgt ganske nøye med på ting lenge, inkludert hva Blizzard har uttalt seg om og det er aldri sagt noe om oppgradering av gammel grafikk som jeg har fått med meg. Det eneste er skygger. Nå kommer det en gjeng med folk og påstår at de har "hørt" eller "sett" det men ingen klarer å vise til noe konkret. Jeg tror rett og slett ikke på det når jeg ikke kan se det med egne øyne, og heller aldri har sett noe bevis for det.

Skrevet

Ingeting er nytt med de bildene. Ingen raser har fått grafiske oppdateringer (annet enn 2-3 nye hårsveiser da barbershop kom). Det nederste bildet ditt har en fyr i pre-bc gear, og jeg tipper det øverste er bc-gear som har bedre oppløsning på textures. Byene ser like ut som før, og har ikke fått grafiske oppdateringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...