Gå til innhold

Begynne med wow, recruit a friend..


Anbefalte innlegg

hei, skal kanskje begynne med wow igjenn, har allerede en konto uten ekspansjon pakk's.

 

men så må jeg da betale 100kr for å spille per mnd.

 

om jeg blir recruita av en venn får jeg en ''trail'' på 10 dager. og jeg kan oppgradere konton for (9£uro?) til vanlig account uten ekspansjon pakk's, om jeg oppgraderer for de 9 euronene får jeg da 30 gratis spille tid?

 

 

 

takker for svar, gi beskjed om dere ikke forsto meg :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trippel xp får du hvis dere 2 er i samme group og i nærheten!

 

ok, men konklusjon:

 

 

 

 

For 15€ får man oppgradert accounten til en virkelig account med 30 dager gratis spille tid, noe som er mer verdt enn å betale 12€ for å betale 1 mnd spille tid på en eksisterende account uten char's.

 

 

 

understrek dette :p

Lenke til kommentar

Ja det stemmer det du sier.

 

Selv om det virker litt rart er det jo en grunn til at det er sånn:

Blizzard sørger jo for at du får en enkel start, altså billig account, "gratis" spilletid, samt ekstra xp. Alt dette for at du skal fortsette å spille på samme charen som du etter hvert må betale 12€ i mnd for å fortsette på, som alle andre.

Lenke til kommentar
Ja det stemmer det du sier.

 

Selv om det virker litt rart er det jo en grunn til at det er sånn:

Blizzard sørger jo for at du får en enkel start, altså billig account, "gratis" spilletid, samt ekstra xp. Alt dette for at du skal fortsette å spille på samme charen som du etter hvert må betale 12€ i mnd for å fortsette på, som alle andre.

 

ok takker  :new_woot:

 

 

har spillt wow i 2 å, men slutta få mdner etter BC slapp ut.

Lenke til kommentar

du begynner i level 1 ja. er du i nærheten av han som recruita deg og i group får dere trippel xp.

 

Går også ann å grante en level. Hver andre level får recruiteren en "bonus level" som ligger på accounten hans. slik at han kan gi hvilken som helst char(Under lvl 60) en level. Så¨hvis du har en 59 også kan han grante den til 60 hvis dere bare levler fra lvl 1-3 på en ny character. Problemet er da at frienden er en level over deg ;)

 

Du har vell sett folk grante frienden fra 1-60 på youtube eller noe. Levler du fra 1-60 får du 30 bonus levels. De gjør dette 2 ganger og granter en char som frienden har. Ganske kult egentli ;)

 

 

Spilletiden er da 40 dager når du kjøper basic account ( 30 som følger med + 10 days ifra "10days trial")

 

du levler til 60 lett på 3 dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...