Gå til innhold

Er du herre over ditt domene?


Arctic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg så gjør det ikke noe at privatlivet mitt (egentlig så går det under dekknavnet "Forum.hardware.no" da ,men alikvell .. =P ) kommer på forumet. Men det er noen deler som man gjerne vil ha for segselv(Og de man snakker med ofte IRL)

 

Folk som ikke respekterer slike ting burde få seg et kraftig spark i baken. (Eller en omgang med Henrik bakifra)

 

PS: Henrik var en FÆL person som jeg uheldigvis gikk på skole med 1år. Det værste var at han var homse og sendte homsegreier på mobilen min.. Vurderte lenge og bytte nr. Det værste er egentlig at han mente det)

Lenke til kommentar
Du har ikke vurdert å se på andre ting ?  :roll: Jenter f.eks ?

 

Går ikke noe særlig med damer på skolen ,men jeg kan love deg at vi ser på dem når de går forbi... =D Men visse ting kan man bare ikke ungå og se. Hver gang vi skal skremme hverandre i år så bringer vi bare opp navnet Henrik.. (De som fortsatt går i samme klasseskole da)

Lenke til kommentar
Du har ikke vurdert å se på andre ting ?  :roll: Jenter f.eks ?

 

Går ikke noe særlig med damer på skolen ,men jeg kan love deg at vi ser på dem når de går forbi... =D Men visse ting kan man bare ikke ungå og se. Hver gang vi skal skremme hverandre i år så bringer vi bare opp navnet Henrik.. (De som fortsatt går i samme klasseskole da)

Det er da man er glad for at man ikke går på skole lenger og koser seg heller i byen en varm dag med ei pils mens man ser alle lettkledde damene passere :yes:

Lenke til kommentar
Vell det er bare og vente noen år det. Så har jeg meg jobb og masse penger (Fårhåpentligvis) =D

 

Nå er det desverre skole :(

Hehe jo det er verdt å vente på. Slumt som fan og bare sitte og sippe til pilsen. Siden jeg bor i nord så har damene en tendens å forsvinne om vinteren, for om sommeren er det satans mye brae damer. Men om vinteren ser jeg ikke så mange igjen. grrrr rart det der

Lenke til kommentar

Muligheten for at jeg har et saftig studielån er jo definitvt til stede.. Men når man er Siv.ing som skal bli hvis jeg er heldig med inntaket som kommer snart så har jeg nok endel lån. Men da er det jo 5-6år til jeg er utdannet da. Er jo nesten gammel og grå innen den tid.. :(

Lenke til kommentar
Muligheten for at jeg har et saftig studielån er jo definitvt til stede.. Men når man er Siv.ing som skal bli hvis jeg er heldig med inntaket som kommer snart så har jeg nok endel lån. Men da er det jo 5-6år til jeg er utdannet da. Er jo nesten gammel og grå innen den tid.. :(

Wow du har bestemt deg ser jeg. Klarer aldri og finne ut hva jeg skal starte med. Blir bare eldre. er 23 nå, håper jeg starter å studere til neste år...planlegger å flytte til england og studere der. ... økonomi...(kjedelige greier i know)

Lenke til kommentar

Man finner noe man liker og satser på det. Jeg kom jo ikke inn på VK1 flyfag (selvom jeg prøvde for harde livet med 4.07 i snitt) Tror det var det jeg hadde på GK. Men man prøver igjen. Blir vell kanskje sjøforsvaret også. Har ikke undersøkt andre muligheter så mye ,men den folderen jeg har fått ser fin ut. 200-400k ifra år nr2. *drømme om 400k i netto*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...