Gå til innhold

Sv mot jagerfly


123456789101112

Anbefalte innlegg

Kristin Halvorsen svarer på spørsmål om Norges Jagerflykjøp.

- Blir det bråk innad i ditt parti nå?

 

- Det er ingen grunn til å tro det. Men samtidig vil jeg si at SV er partiet for alle de som mener det er meningsløst å bruke milliarder av kroner på militære investeringer i en verden med krig, nød, sult og klimakrise, sier hun.

 

Hva er det vi driver med. Invisterer penger i det militære, i en verden med krig!?

 

Edit: Selfølgelig gjør jeg det:) Vanskelig og skille ett brøhue fra ett annent.

Endret av Sondre05
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siv jensen svarer på spørsmål om Norges Jagerflykjøp.

- Blir det bråk innad i ditt parti nå?

 

- Det er ingen grunn til å tro det. Men samtidig vil jeg si at SV er partiet for alle de som mener det er meningsløst å bruke milliarder av kroner på militære investeringer i en verden med krig, nød, sult og klimakrise, sier hun.

 

Hva er det vi driver med. Invisterer penger i det militære, i en verden med krig!?

 

Du mener Kristin Halvorsen....

Lenke til kommentar

  • Gullkornet skal komme fra dette forumet og ikke sitat fra IRC eller MSN, eller andre kommunikasjonsmiddler.
  • Selve gullkornet skal quotes, uten brukernavnet til den som kom med det.
  • Link gjerne til tråden gullkornet er hentet fra, men IKKE dersom personer kan bli uthengt!
  • Gullkorn er gullkorn dersom det er snakk om en god og gjerne humoristisk ytring. Enkelt forklart: Gullkorn er typisk situasjonskomikk. De kommer i forbindelse med en gitt situasjon - eller som her i forumet: I en bestemt sammenheng. Vær kritisk til hva dere legger ut her, for dette skal være en samling av de beste innleggene på forumet. IKKE en ny "humor"-kategori.

Endret av b-real
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...