Switters Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Hei! Høres sikkert teit ut, men satte opp en bæbar idag, for første gang med Vista. Kjører Business 64bit. Men hvordan vet jeg at det er SP1? Står kun Vista Business de stedene det står noe, men alle oppdateringer er kjørt, så hvis SP1 hentes via Windows update så skal alt være ok. Står det SP1 hvis det er lagt inn?
Tritrans Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 En måte er å åpne CMD og skrive "VER" Eller du kan søke etter "DxDiag" i søkeruten på oppstarten.
Switters Skrevet 20. november 2008 Forfatter Skrevet 20. november 2008 Kjører DXDIAG og det står kun Vista Business der også. Skal det stå SP1 hvis dette er installert?
Tritrans Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Trykk "start", så høyreklikker du på "Datamaskin" og velger "Egenskaper". Der skal det stå øverst om du har SP1 eller ikke
Switters Skrevet 22. november 2008 Forfatter Skrevet 22. november 2008 Da tror jeg ganske sikkert at jeg ikke har SP1. Hentes ikke denne via vanlige oppdateringer altså?
Tritrans Skrevet 22. november 2008 Skrevet 22. november 2008 ja stemmer, men om du har innstallert alle oppdateringer skal du ha den
Switters Skrevet 22. november 2008 Forfatter Skrevet 22. november 2008 Ting løser seg visst nå. Kjørte Windows update flere ganger etter hverandre og til slutt kom SP1 opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå