Gå til innhold

Tomb Raider Underworld - FAIL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, fått meg til å legge inn tomb raider underworld. Fantastisk bugga spill.

Jeg er inne i en hule, og skal rive av hodet til steindragen for å bruke vekta. Steinhodet ramler ned, men her er det jo to vekter som må aktiveres! Plutselig blir den en av to blokker som jeg skal bruke på den andre vekta borte, ut i løse lufta. For ikke å snakke om alt arbeidet det var for å få blokkene dit. De hopper jo av av seg selv, av en eller annen grunn. Vil påstå at fysikken i tomb raider verdenen er noget spesiell. Og, oi, se, når jeg har løpt litt rundt og leita etter den klossen, kanskje den hadde hoppet et annet sted, jøss, der begynte det å lagge som faen.

Nei, det går jo selvfølgelig ikke an å få tak i en save som er fra FØR bugget starter, har en blokk hele tiden (og lagg som faen når jeg kikker på vannet). Må visst starte helt på nytt ja.

vel, lang tolmodighet som jeg har, så gjør jeg det. Og kommer til samme posisjonen. Og plasserer firkantene som absolutt ikke vil være der jeg plasserer dem (som å plassere to magneter med samme poler oppå hverandre. Det er vanskelig). Uansett, nå vil ikke dragehodet av. FAEN FAEN FAEN.

Waste of time. Ikke kjøp denne driten.

3/10.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spillet kan ikke være så dårlig som du påstår. Selv om mange burde sett seg lei av Tomb Raider for lenge siden (se f.eks NFS-serien) så greier spillet allikevel å opprettholde toppkarakterer.

Skrevet (endret)

Liten bug i et spill, altså starte en tråd og gi det karakteren 3/10 og kalle det dritt? Beklager om jeg ikke tar deg seriøst... :p

Edit: For øvrig var serien ganske død før de skiftet utvikler og gav oss Legend. Det gav serien nytt liv, og Anniversary var enda bedre. Hvorfor skulle de da lage et elendig spill? Selv om det bare hadde vært noenlunde like bra som Legend og Annivesary vil jeg påstå det likevel fortjener minst 6/10, sannsynligvis enda mer.

Edit: Kanskje tar jeg feil, men det kommer vel ikke før i morra? Du spiller vel ikke en pirat-versjon? ;)

Endret av thecrow77
Skrevet

Vil selv påstå at spillet er meget bra, dog litt kort. Brettene er utrolig mye større en tidligere, grafikken er mye bedre(ble faktisk overrasket over hvor utdatert Ledgend ser ut i samenlikning). Digger også skalaen på mange av puzzlene. Imo en fin 8/10. Opplevde ingen store bugs, bare litt for kort for min del, muligens også litt lett?

Skrevet
Vil selv påstå at spillet er meget bra, dog litt kort. Brettene er utrolig mye større en tidligere, grafikken er mye bedre(ble faktisk overrasket over hvor utdatert Ledgend ser ut i samenlikning). Digger også skalaen på mange av puzzlene. Imo en fin 8/10. Opplevde ingen store bugs, bare litt for kort for min del, muligens også litt lett?

Grafikken er meget fin, Lara seg og meget bra ut :) Men når spillet åpenbart ikke er testet skikkelig, trekker det ned helhetsintrykket veldig. Mulig 3\10 var relativt strengt, men jeg holder ved det. Ikke en gang stalker clear sky irriterte meg så mye som dette spillet (selv om det absolutt hadde noen stunder her og).

Veldig mange småbugs rundt om kring og, generelt virker det som spillet ikke er testet særlig.

Gjest Slettet+513
Skrevet

Fint om de kommer med en Patch til det som fikser litt her og der men selv har jeg kommet gjennm spillet uten å bli plaget av bugs særlig.

Utenom da jeg hele tiden datt ned og måtte bade fordi systemet misforsto tastetrykkene mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...