Gå til innhold

Funnet ut en ny leveling måte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke om den er funnet opp fra før, men den er utrolig bra for meg da :D

Vis du er en night elf og er på level 8 eller 9 for eks. men er tom for quester så kan jo du dra til Azuremyst isle eller Draenei øya å queste der. Da for du jo både questet utrolig mye levler og du får jo også mye reputation ;)

Vis noen har prøvd denne måten so kan dere vær så snill å si om dette er en god måte å levle på?

PS!Heter Eldebrt og er en alliance -> night elf Hunter på level 7 og spiller på pvp serveren Boulderfist ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tom for quests på 8-9? For å quote Raske menn "Det er fullstendig nytt for meg".

Rask måte å levle på:

1. Få en questhelper med map marking

2. Samle alle questene i en by

3. Marker av alle questplassene på kartet.

4. Gjør questene.

5. Lever inn samlet bunke

6. Repeter

Om det finnes noen raskere solo måte å queste på vil jeg gjerne høre om den. Tenker da på levelingmåte hvor du er 100% alene (dvs tagging utegår).

Skrevet

Raskeste. Last ned QuestHelper. Pil som viser retning og yards til du er fremme. Viser også den raskeste veien å gå for å utføre questene.

Last også ned Cartographer (Viser alt på mappet). Cartographer viser også kordinasjoner.

Skrevet

Den raskeste er mobtagging. :)

Men siden det ikke inngår her, så kan man jo alltids laste ned add-ons som hjelper deg igang / spørre folk på serveren i General Chat.

www.thottbot.com og www.wowhead.com er to fine båter. ( Bookmark )

Skrevet
Jeg vet ikke om den er funnet opp fra før, men den er utrolig bra for meg da :D

Vis du er en night elf og er på level 8 eller 9 for eks. men er tom for quester så kan jo du dra til Azuremyst isle eller Draenei øya å queste der. Da for du jo både questet utrolig mye levler og du får jo også mye reputation ;)

Vis noen har prøvd denne måten so kan dere vær så snill å si om dette er en god måte å levle på?

PS!Heter Eldebrt og er en alliance -> night elf Hunter på level 7 og spiller på pvp serveren Boulderfist ;)

Aldri opplevd å gå tom for quests uansett lvl, så ser ikke helt vitsen med å reise til et annet start område på lvl 8-9.

Litt off topic: Hvis du derimot har lyst på en annen mount enn den rasen du har valgt tilbyr, så er det absolutt en god idé å dra til start området til den aktuelle rasen som har ønsket mount å gjøre alle quests der. Min Draenei var exalted med night elfs på lvl 34 med den fremgansmåten.

Skrevet

stemmer det at alle mobs i outland har fått hpen sin redusert med 30%? i tilleg til at man trenger 30% mindre xp fra 60 til 70?

går jo sykt raskt og levle i outland nå :p

Skrevet (endret)

Haha, fersk spiller, Det måtte være en night elf hunter..

Til dere andre som kaster dere inn i tråden og begynner å diskutere strategier og effektivitet med en masse terminologier, prosenter og fremmedord, la han nyte spillet litt da, ikke noe vits i at han skaffer seg en masse addons og grafer og greier for å kunne levle dritfort. Herregud. :p

Tenk tilbake til tiden da spillinga handla mer eventyr og utforsking enn honor-grinding og "Lf2M Dps Hc!" ;)

Endret av Maehra
Skrevet

Spillet nå begynner ikke før 70 uansett, det er på 70 man har mulighet til å finne folk å gå i instancer med, brukte 8 dager før jeg fant en gruppe for Scarelt Monestary på magen min, og ytterlige 4 dager før jeg fant en gruppe å vandre i Sunken Temple med.

De aller fleste i low level WoW i dag er alter som levler for et formål og det formålet er topp level. De bruker addons og levler raskt. Det er synd egentlig men de aller fleste low levels du ser i dag har i alle fall 1 high level main, det er ytters få som ikke har en high level main bak seg.

Skrevet
Spillet nå begynner ikke før 70 uansett

Spillet begynner på level 1. Folk foretrekker forskjellige ting.

Opplevelsene starter ikke før lvl 80.

Vil heller oppleve 25 man heroic raids, enn å løpe rundt å drepe edderkopper og villsvin..

Skrevet (endret)

Vel med tiden så lurer jeg kanskje på at "teh community" har gjort det sånn at spillet ikke starter før lvl 70/80. Nå til dags så løper jo alle rundt og prøver å lvl så fort som mulig vis du spør om hjelp får du ofte svar som "Qh, wowhead, thot, learn to solo to lvl 70" etc. Finnes så klart unntak.

Jeg husker før når folk kunne sitte å gi deg en detaljert vei beskrivelse om hvor du skulle gå for å gjøre det queste, og man bare kunne sitte å "chit chate" om wow i /say i Crossroads mens det plutselig kom stormende en flok av alliance, og alle tok de DØNN seriøst selv om vi ikke var på RP server. "Fall back", "They're coming", "For the Horde!!" etc. Good times, good times.

Endret av Carlgutt
Skrevet

Sukk ... Gode gamle dager ... Du oppsummerte akkurat hvorfor jeg har sluttet, men på en slik måte at jeg et lite øyeblikk ønsket at jeg kunne dra tilbake i tid;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...