Gå til innhold

Nå kan du se TV på Iphone

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrivefeil i underoverskrift: "Måtte tilpasse skreddersy tjenesten til Iphone".

Kanskje greit å nevne at det ikke er mulig å streame via WiFi, noe jeg ser på som en vesentlig negativ faktor.

Skrevet
Hvor mye vil det koste?

Prisen er mellom 0 og 5 kroner for å se hvert klipp, der datatrafikk er inkludert.

Spørsmålet er vel om de med andre levrandører enn NetCom får gratis TV.

Skrevet
Hvor mye vil det koste?

Prisen er mellom 0 og 5 kroner for å se hvert klipp, der datatrafikk er inkludert.

Spørsmålet er vel om de med andre levrandører enn NetCom får gratis TV.

Så hvis det går en film på tv 3 så kan du se den på iPhone. Eks at en film koster 3 kr å se da ...

Skrevet
Skrivefeil i underoverskrift: "Måtte tilpasse skreddersy tjenesten til Iphone".

Kanskje greit å nevne at det ikke er mulig å streame via WiFi, noe jeg ser på som en vesentlig negativ faktor.

ja, synes det virket for billig til å være sant. som eier av Iphone begynner jeg å bli vant til at alt skal gjøres dyrt og vanskelig.

Skrevet

Hahahahahaha så j£vlig latterlig dette er altså, man skal suge brukerene tom for hver eneste krone for tjenester som er unødvendige.

Glad jeg bor i japan og kan se tv på mobilen min på samme måte som jeg gjør hjemme i stua, gratis og uten problemer. Gøy å lese nyheter fra norge ja. =)

Skrevet

Tror det vil bli enn smule dyrt å se på TV på iPhone, hvertfall når man ikke kan bruke WiFi.. :p Jaja, iPhone-eierene kan jo kose seg med nok en funksjon de kan skryte på seg.

Skrevet

Det står jo svart på hvitt at datatrafikken er _inkludert_. Med andre ord betaler man ikke for datatrafikken når man har kjøpt klippet. Vil tippe det at man ikke kan benytte WIFI skyldes at de ønsker å lett kunne identifisere og fakturere kunden eller noe i den dur.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...