Gå til innhold

BK: Tøff i trynet, gutt?


eriklovold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan i hvertfall sees på som et kult albumbilde/årbokbilde. Det finnes masse å kritisere hvis man ønsker å være teknisk, men bildet består jo nettopp av feil.

 

Ideen er kul, og jeg har sett den brukt av andre før. Av og til har jeg likt resultatene, men som oftest har det blitt så som så. Med det mener jeg at jeg kan liksom ikke misslike et slikt bilde, samtidig som det betyr at det ikke kan bli verre enn så som så. Og det er en stor gruppe bilder i den kategorien der. Dette ender også opp der. Men siden det er en så stor gruppe må jeg gjenta at det er en type bilder som jeg liker, og prøv gjerne igjen. Jeg tror dette blir hakket for tett, faktisk.

Lenke til kommentar

Mitt første inntrykk er at det var ett uheldig bildet, og det ser ut som modellen skal til å blunke idet du tar bildet. Hvis du brukte blits, er det anntagelig fordi han ble litt blendet da du tokk bildet.

 

Fokusen er også helt merkelig, og det ser ut som det bare er på den forreste guttens borteste øye. Tror bildet hadde sett bedre ut om alt hva i fokus, eller bare gutten i forgrunnen, sånn bildet er nå er det litt slitsomt å se på.

 

Men som sakt tidligere i tråden er det ett kult konsept, og redigeringen er stilig ;)

Lenke til kommentar
"Modellen" er ikke i ferd med å blunke. Han skal se tøff ut. Meninga var å få de til å se småskumle ut, litt sånn "pass deg"(les tittelen).

 

Fokusen kunne vært bedre, det er jeg enig i.

Jeg hvet han skal se tøff i trynet, men eneste inntrykket jeg får av annsiktsutrykket er at han holder på å blunke. Ikke så veldig tøft etter min mening :p

Lenke til kommentar
"Modellen" er ikke i ferd med å blunke. Han skal se tøff ut. Meninga var å få de til å se småskumle ut, litt sånn "pass deg"(les tittelen).

 

Fokusen kunne vært bedre, det er jeg enig i.

Jeg hvet han skal se tøff i trynet, men eneste inntrykket jeg får av annsiktsutrykket er at han holder på å blunke. Ikke så veldig tøft etter min mening :p

Er vel kanskje vanskelig å skjønne for en som ikke kjenner han i virkeligheten ;) Kommer vel og an på øyet som ser, men for meg virker det ikke ut som han er i ferd med å blunke :p

Endret av Lovold
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...