Gå til innhold

Kenichi Mangatråd (spoileradvarsler)


Anbefalte innlegg

Noen andre enn meg som leser Kenichi-mangaen? Lenge siden jeg så animen for første gang, har faktisk sett hele greia 2 ganger til siden, digger den serien!

 

Begynte derfor for en uke siden å lese mangaen siden den fortsetter videre etter der serien slutta, og ble deretter helt hekta. Digget den ganske bra også!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, det er der jeg startet.. Siden jeg syns anime som regel er fetere og mer utfyllende gadd jeg ikke lese kortversonen av det jeg allerede hadde sett.

 

Tror ikke du går glipp av noe særlig som gjør at du ikke forstår senere handling. Hvis det er noe man kan gå glipp av i såfall er det vel bare navnene på knepene tror jeg, men vet jo ikke siden jeg ikke har lest det.

Endret av perman07
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Begynte på denne serien for ikke mange dager siden og ble nettopp ferdig. Kul serie, karakterbyggingen er veldig bra hvertfall.

 

Siden jeg syns anime som regel er fetere og mer utfyllende

Motsatt mener jeg :p

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Nettopp sitti å lest fra chapter 144 til 266 =p *noen timer blei det gitt* :tease:

Detta var rått :dribble:

jeg syns anime som regel er fetere

Enig når dette gjelder fightingscener jeg :D *Jeg vil ha anime episoder av fightscenene som skjer etter chapter 144 =p* var så sykt mange kule fighter jeg vil se i *animestyle*

karakterbyggingen er veldig bra hvertfall.

Jupp :yes:

----- Vil ha ny anime sesong ----- :innocent:

Lenke til kommentar
Nettopp sitti å lest fra chapter 144 til 266 =p *noen timer blei det gitt* :tease:

Detta var rått :dribble:

jeg syns anime som regel er fetere

Enig når dette gjelder fightingscener jeg :D *Jeg vil ha anime episoder av fightscenene som skjer etter chapter 144 =p* var så sykt mange kule fighter jeg vil se i *animestyle*

karakterbyggingen er veldig bra hvertfall.

Jupp :yes:

----- Vil ha ny anime sesong ----- :innocent:

Fett! Glad det ikke bare var meg som likte det! Interressant hva som kommer til å skje med Yomi nå framover.

 

Fant en tråd om mangaen til Kenichi på narutofan sitt forum. Var noen som sa det var mulig de skulle fortsette animen videre. Vet ikke om dette bare er ubekrefta rykter men. Aldri hørt om en anime som blir gjenopptatt igjen, men jeg har ikke fulgt med på nok serier til å vite at det ikke skjer men.

Endret av perman07
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Flott :thumbup: (Onemanga, leser jeg den hos å) =p

 

Edit: Ny(e) chapters ute :D

Chapter 318: Takeda har forbedret seg da :whistle: Blir spennende å se hva kenichi gjør nå...

Chapter 319: Flott, stjeler knepa [Mubyoushi] til kenichi... :mad:

Chapter 320: Ok, Nå har jeg mistet all interesse for Takeda, han er jo bare en Kenichi klone som kopierer alle knepa hans :thumbdown: Håper Kenichi banker han snart :mad:

Chapter 321: Helt greit chapter, litt kjedelig "finish" på fighten, skulle heller ønske Kenichi vant basert på mer skills istedenfor ett angrep med mer power :D

Endret av Lasse_H
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Mistenker vi får litt ordentlig forklaringer etter kampen. Tror de sa han bare klarte Ryoshi Seikuken nivå 1, det var det Kenichi også bare klarte mot Shou med en gang.

:hmm: Syns det så ut som han brukte det samme som Kenichi jeg... men men. Jeg syns ikke det så ut som Kenichi faktisk var sterke en Takeda, jo han klarte å slå han bevisstløs med ett knep. Men fortsatt, syns han ble litt for mye tatt av den auto rythm :nei:. Håper Kenichi lærer noe nytt triks snart :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...